Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 03.05.2010, 21:32
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Otetaan pultti, seevataan sen kanta ja hitsataan akseliin kiinni.

Duunataan sopiva palikka missä on sopiva reikä.

Hitsataan sekin siihen samaan kohtaan.

Tehdään vielä sivuposket ja pieni kolmiotuki ja nekin hitsataan kiinni.

Tungetaan panhardin pusla pultista läpi.

Ja hupsista saatana! Meillä onkin panhard kiinnike kartiopuslille!
'

Tehdään simpukalle reiät ja holkitetaan ne ettei pultit kiristyessään vedä runkopalkkia kasaan.

Pultataan simpukka kiinni, raidetankokin mahtuu takanta juuri ohi kulkemaan.

Onhan siinä melkoinen putkiviidakko, panhardin rungonpään kiinnike löysi itsensä paljon alemmaksi kuin kuvassa (kolmansien kiinnikkeiden jälkeen)

Sovitellaan moottoria konehuoneeseen, vähän alemmaksi kuin ennen.
Mutta kappas, öljypohja ottaa murikkaan kiinni.

No kevennetään sitäkin sitten, raidetankoon ottaa vielä kiinni, vielä pitää vähän keventää.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 05:45 (GMT +2).