![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Noo jos perjantai ja lauantai päivä menis rangen kimpussa ja vaihdetaan sitten läjä talliin.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Juujuu, tuo viteo kyllä oli ihan voittoa
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ei niitä kuveja ole oikkeen vieläkään saanu otettua mutta pikkusen tuolta vikon lopulta
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=71586 Huomenissa hakis punpun ja savuuttelis sillä pari viikkoa ennen arb:n asennusta ja välitysten muutosta. Lauantaina pitäs alkaa Visan läjää pajottaan paratiisi kuntoon ja range pysyy edelleen huolto joukoissa..ehkä ensi vuonna kisataan. Mutta jos jollakin ois neuvoja/vinkkejä tuohon perän lyhennykseen niin vinkkejä otetaan vastaan, lähinnä kiinnostaa nuo katsastus miesten asenteet ja vaatimukset. On tässä miettinyt ja harkinnut että jos ja vaikka alkas karsimaan nuita käyttö ominaisuuksia ja alkas siirtymään seuraavan talven aikana enemmän offipuolelle mutta silti pitäs pysyä täysin tie autona. Tuo korin lyhennys ei ole homma eikä mikhään mutta tuo rungon lyhennys ja tankin siirto pirtin puolle ois ne akuuteimmat. Vielä yksi karmea visio välillä pyöriny mielessä... lyhennetty avolava range.... Normi lava mallina löytyy Mutta ainakin jotakin tuota tyyliä.. Tai sitten yhdistettynä, jokainen käyttäkööt mieli kuvitusta. Edittinä pari kuvaa liian ahtaasta tallista Vänkärin penkki vaihtu myös, heti ku saan saman tapaset vyöt.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... Viimeksi muokannut anssi80 : 06.05.2010 23:59 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
nonnii. viime yönä meni uusi pumppu paikoilleen ja voimaa tuli. ei sitä heti uskois miten paljon tuommosesta koneesta lähtee voimaa. ensimmäinen kovempi kiihytys ja kytkin lyö sutia joka vaihteella.... kytkimellä ei ole ajettu kuin 1000km. nyt oli pakko rajoittaa kaasua että pystyy edes jotenkin ajamaan mutta kaivattasi vinkkejä tuohon kytkimeen.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Laitat jonkun hipo racing kytkimen tai sitten teet sintterilevyn ja uudella asetelmalla kasaan. Pitäis pelittää kohtuu hyvin. Jos sulla olis siellä mersun om603 tai om606 moottori ja vaihteisto niin kytkin ei olis kyllä mikään ongelma esim. joku sprintterin kytkin pitäis käyä aikas heittämällä
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Elikkäs koneenahan on tuo vanhempi 5-sylinterinen om617(w123:sta), jälki turbotettu mersun omilla kilikkeillä ja om617A:n ahdin. Ei tullut uusittua tuota kytkinasetelmaa viimeremontissa, elikkäs jos suunnittelis jäykempää asetelmaa ja jotakin "racing" levyä. Meinaavat vaan pirulaiset olla raahaa vailla niistä ja nuo harrastemäärärahat alkaa olemaan vähänä.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#7
|
||||
|
||||
|
meinaahan ne olla juu vähän hinnan kiros, mut eipä tuo nyt mikää mahottomuus oo teho ite sitä sintterilevyä. Joku sopivan kokonen vanha sirkkelinterä ja sintteri paloja oman mielen mukaan ja siitä vanhasta kytkinlevystä ottaa vaan sen kytkinakselin boori homman ja niitttaa läjään. Ja jotenkin jäin siihen käsitykseen et olis rangen kykä/yhdistelmä rangea ja mersua
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| AXE anti-hangover suihkusaippua | tuska | This And That | 21 | 09.08.2003 13:27 |