Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 23.04.2010, 15:07
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Sen ulomman holkin tarkoitus on vastata päittäisliikkeisiin. Se lukkorenkaan takana oleva prikka vastaa ulomman pronssiholkin pintaan jos vetarin pää soutaa päittäin siellä reiässä. Näin ainakin runnerissa. Itse tein vanhasta sisäpuolen holkista uuden ulkoholkin ja toinen puoli olikin asiallinen, n.2mm kulutuspintaa, joten jätin paikoilleen. Jos holkki menee huonoksi, rupeaa sorvaamaan napaa lyhemmäksi. Näin oli käydä omassa.
Holkit kannattaa ostaa toyotalta, ovat sellaista ainesta joka kestää paremmin.Tavan pronssista ei paikallisen sorvarin mielestä tule yhtä hyviä. Olivat aikoinaan niitä koettaneet sorvailla.
Stefaksi käy tavan stefa. Kokoa en nyt justiinsa muista mutta entinen malliksi ja laakerikauppaan, parilla eurolla saa sopivat.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan LJ/RJ tai LN110 Hilux ruck jassell O/M/V Ajoneuvot 6 05.08.2010 17:24
hilux ln110 tillikko Tekniikka & Jutustelu 4 02.11.2009 23:01
hojon pronssiholkki k81 Tekniikka & Jutustelu 6 29.03.2008 11:21
M: Hilux 4wd ln110 2.4D -92 TDK O/M/V Ajoneuvot 3 04.01.2008 13:31
O.hilux ln110 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.05.2007 17:37


Sivu luotu: 01:02 (GMT +2).