![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ei vain älli enää riitä. Ei tuossa pääsylinterissä ole mitään ilmaruuvia. Siellä on se lukitusruuvi alla. Nyt maksaisin jollekkin jos tuon kuntoon tänään saisin. Ei ole herkkua kipeänä veivata samoja ilmausruuveja kokoajan eestaas.
|
||||
|
||||
![]()
ne taka männät sit liikkui ihan hyvin vai?
|
||||
|
||||
![]()
Jep, ja ton lukkopihtikikan kokeilin. Ei vaikutusta.
Ilmaa sillä mun mielestä on mutta mistä se sinne tulee ja miksi se ei sieltä poistu. PRKL!
|
|||
|
|||
![]()
Säädä sitä tankoa polkimelta. Luultavasti liian lyhyt, voi kyllä olla liian pitkäkin.. se on aika tarkka siitä joskus.
Viimeksi muokannut Teme : 23.04.2010 11:54 |
|
||||
|
||||
![]()
Eipä ole säätöä siinä. Jollen irrota koko paskaa ja hitsaa jatkoa. MENI HERMOT tuohon laitokseen nyt. Leimalle ei enää ehdi tänään. Loppui sitämyöten kiirekin!
|
||||
|
||||
![]()
Jos polttaisin ja ryyppäisin niin olisin jo haudassa. Nyt vaan päätä pakottaa valtava vitutus. Kai tässä pitää lähtee ostaan tuohon pääsylkkyyn tiivisteitä. Saakohan tuohon jarrupaineensäätimeen tiivisteitä mistään? Mitäs jos sen poistais niin pitääkö siihen laittaa tilalle joku jakoblokki?
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olis jouten se uuemman mallin klöntti siihe taka linjaan.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m.suzukin osia 410 ja 413 | methäman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 17 | 16.09.2008 12:02 |
Suzukin ajovalot R2->H4 | Sunami | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.08.2007 19:48 |
O: Suzukin lehtijousia | PitBull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.08.2007 10:44 |
M:Suzukin vanteet | sakari65 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 27.04.2007 18:07 |
o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |