![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ei saatanaOnko toi oikeesti tukiainen? Jos on, niin suosittelen pikaista ja onnistunutta itsemurhaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Is0mmat tissit sillä on 2010 kuin 99.
![]() Ja mitäs muuta se raavas suomalainen mies katselee... Tai no osaakohan hän tehdä ruokaa?
|
|
|
||||
|
||||
|
Tekemisestä tiijä, mutta ainakii ruuan tuhoominen taitaa onnistua...
|
||||
|
||||
|
Hei älkää ny viittikö kiusata meittii,ton takii menee yö unet,ruoka halu ja usko joulukinkun herkullisuudesta
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 |
|
|
||||
|
||||
|
"Kauhea masennus päällä tästä alahuulen halkeamisesta, ihan fyysisesti paha olo joidenkin ihmisten julmuudesta
Juuri kun minulle laitettiin hienot huultentäytteet, niin nyt koko alahuuli on ihan auki, en voi ymmärtää miksei Mehiläinen laittanut tähän heti tikkejä ja määrännyt mulla antibioottikuuria! Olen ihan masen...tunut En jaksa enää tätä ihmisten alistamista, olen ihan loppu."Ote Tukiaisen Facebookprofiilista seinältä.. Mamma iha ite siis kirjottanu.. Voivoivoivoivoivoi.... ![]() Mä en vaan ymmärrä, että missä ne hienot huulentäytteet tai hienot huulet on...?? Buahahaaa!! |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
On se kyllä upea nainen ja kauniskin vielä!
|
|
|
||||
|
||||
|
Hei vanhassa repussa voi olla hyvätkin eväät!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Tässä tapauksessa on kyllä homehtunut muutakin kuin juusto
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| G-mesen etuakselin erot; ennen vm.82 ja jälkeen? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.07.2008 23:02 |
| ennen/jälkeen | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 02.08.2007 15:48 |
| MutaSpoorit, Ennen ja nyt !! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 8 | 06.01.2007 19:41 |
| Lue ennen postausta | Pete | Chit-Chat | 5 | 22.12.2006 20:24 |
| Rosteriputkisto jeeppiin ennen ja jälkeen video | samisami2 | Chit-Chat | 2 | 18.11.2005 18:37 |