![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() käryää?Jäähytys pitää tietenki huomioida ettei massat sula sen katin sun muitten päälle,mut todellisia vaara tilanteita voi tulla ku suolta menee turvetta sinne väliin ja se kuivuu ja sit käryää..eli puhdistettavuus onpi tärkeetä kanssa. Ja tulee muuten painoa ihan saatanasti mut alumiinia on nykyään semmosta laatua et siitä tulee vahva ja kevyt.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Turve ja muu paska on ongelmallinen. Jos jäähytys-kevennyt-rally reikiä tekee niin niistähän se sonta vasta sinne väliin tiensä löytääkin.
Hetkellisesti tuota pahkaa tehdessäni kävi mielessä jos siintä pahkasta tekis erikseen irti pultattavan, ei arkiajossa tarvis pohtia niin suuria lämpö ongelmia yms. Ja saisi helposti huuhdeltua ajojen jälkeen sen osuuden. Kun sais semmosta hart toksia vai mitä se oli, sais pienennettyä materiaali vahvuutta... |
![]() |
Luokat |
cat, katallysaattori, katti, vitara |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pleiserin panssarointi | piippu79 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2009 08:33 |
alustan puslat | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.07.2009 22:38 |
Kingcab (-02) Panssarointi | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.02.2009 20:33 |
öljypohjan panssarointi?? | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.08.2005 12:31 |
Alustan virittely? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 07.01.2004 14:49 |