![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Voi herran pieksut!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Pari kuvaa alusta päivityksestä + apparille penkki.... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Tein vesijohtoputkesta rungon panssarille. Itse "panssari" on 5mm muovilevyä. Muovilaatu on sitkeää ja kestää taivutella. Panssarin saa helposti irti esim. pesua varten. Periaatteessa alustassa ei ole muuta suojattavaa kuin kartaani, mutta luulen sileän pohjan auttavan maastossa |
|
||||
|
||||
![]()
Ai ai... 3.vaihde katosi myös... En avannut vielä, mutta epäilen siirtäjaa
|
|
||||
|
||||
![]()
Laatikosta oli kaksi ratasta hampaattomia... mutta taas pelaa....
![]() Kävin ajamassa läheisessä metsässä, missä on jyrkkiä nousuja. Nousuissa on paljasta kalliota, irtokiviä ja turvetta vaihtelevasti. Ajoin samat urat missä "oikeilla" maastureillakin on kiipeilty. Uusilla välityksillä 1. ja 2. vaihde on sopivan hidas. Ja voimaa löytyy tarvittaessa nopeasti. Olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Vielä kun tuolla oppii ajamaan. EDIT: lisäsin kuvatekstin Viimeksi muokannut Taisto : 31.05.2010 15:22 Perustelu: lisäys... |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Subaru E12/Domingo | Taisto | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 10.09.2012 19:38 |
Subaru Domingo 4WD | Linkit | 2 | 01.09.2012 20:32 | |
Myydään Domingo 4wd | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 01.09.2012 19:15 |
Myydään Subaru Domingo | case845 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 25.08.2011 18:45 |
M: subaru domingo 4wd | bj45lava | O/M/V Muut | 13 | 01.11.2004 21:56 |