![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() ei ole tainnut sinulta tulla mailia minulle, eikä kyllä yv:täkään. ja ohjeistushan oli että mailiin sitovat tilaukset. mikäs sinun sähköposti osoite on niin voin tarkistaa, laita vaikka yv:nä minulle se.
|
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan munkin maili hävisi matkalla?
|
|
|||
|
|||
![]()
nyt näyttää siltä että minulle ei ole tullut kaikilta mailia perille, olen laittanut kaikille niille joilta on tullut perille niin vastausta. ne jotka epäilevät ettei ole tullut tai eivät ole saaneet vastausta niin laittakaa vaikka yv:nä sähköpostiosoitteenne ja nimenne niin tarkastan tilanteen.
pahoitteluni jos ette ole päässet mukaan tilaukseen mutta tämä on täysin minusta riippumaton tilanne, olen tarkastanut kaikki roskapostit sun muut eikä mistään ole löytynyt vastaanotettuja viestejä mitä en olisi lukenut ja vastannut. |
|
||||
|
||||
![]()
eli todennäköisesti hotmailista hotmailiin lähetetyt viestit ei mee perille
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
|||
|
|||
![]()
juu niin voi olla, pari viestiä oli jättänyt tulematta. toivottavasti ei hotmail ota sitä tavaksi..
|
|
|||
|
|||
![]()
perkele
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kysellään nyt täälä vähän että onko jo jotain tietoa saapumisesta? vai vaikuttaako tuo tuhkapilvi näihinkin?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
no arvata saattaa ![]() ilmoittelen tässä kuhan saan lisätietoja. |
|
|||
|
|||
![]()
jep, eli valot ovat mumbaissa edelleen, olleet jo kohta 5 päivää. tulevat sieltä kuhan keksivät vaihtoehtoisen reitin niille, eli jonnekki päin eurooppaa lentokoneella jos onnistuu ja loput rekalla, eli voi kestää jokusen viikon. ilmoittelen kuhan tiedän tarkemmin.
mut ei hätää kuitenkaan, valot tulevat mutta myöhässä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
xenonit työvaloihin | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.08.2009 23:08 |
Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 27 | 19.01.2008 01:17 |
Olisko suunnistu kiinnostusta? | offipete | Tapahtumat | 14 | 16.02.2007 23:01 |
tax free LJ -86 4,0 tuodaan jos kiinnostusta | O/M/V Muut | 11 | 28.08.2005 10:46 | |
M: WARN M 12000 jos kiinnostusta | pee | O/M/V Muut | 18 | 17.05.2005 18:49 |