Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 06.04.2010, 16:55
Junde:n Avatar
Junde Junde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.07.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 256
Perusasetus

Moi!

Troopperissa on vahvat akselit ja voimansiirron ainoa heikko lenkki on tuo 2,2turbo diesel.
2,2 turboissa hajoaa kone tai turbo todella herkästi jos unohtaa jäähdytyskäytön!
Ruosteviat on kaikissa maastureissa (etenkin japanilaisissa) yleinen vika, kannattaa katsoa etenkin korin kiinnitys kohdat.

Toki aina pitää muistaa yksilö ja käyttö erot, eli hyvin pidetty ja kevyessä käytössä ollut yksilö voi olla todella hyvä ja vastaavasti rajussa käytössä huonolla huollolla pidetty voi olla täysin romuttamo kunnossa.

Isuzun hyvä puoli on suhteellisen halvat varaosat, huono puoli että niitä löytyy huonosti mistään suoraan hyllystä vaan pitää varautua tilaus aikoihin!

Junde
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Isuzu trooper 2,8TD Jok´ikinen O/M/V Ajoneuvot 0 19.08.2009 12:25
isuzu trooper stoni Tekniikka & Jutustelu 6 01.03.2009 15:19
Myydään Isuzu Trooper juppi74 O/M/V Ajoneuvot 0 12.11.2008 20:17
Isuzu trooper -90 Rotta-Racing Tekniikka & Jutustelu 2 10.11.2007 18:49
isuzu trooper natsi-natsa Tekniikka & Jutustelu 27 03.07.2007 14:53


Sivu luotu: 17:27 (GMT +2).