1.Kattele juutuupista vaikka videoita ja seuraile jutustelua täällä ni saat pikkuhiljaa käsitystä. Itelläni on sellanen kutina että maastoauton pitäs olla kevyt,jäykät akselit, isot renkaat tietysti, vinssi vähintään eessä, tasaupyörästön lukot, tehoa pitäs olla senverran että ne renkaat pyörii, valoja pirusti, mahollisimman pienet ylitykset ( siis paljonko menee autoa yli renkaitten etu tai takalaidasta), hytti sais olla senverran tilava että mahtuu jotain tarvikkeita mukaan riippuen ajosuorituksen kestosta ja vaatimustasosta, joustoja sais olla reilusti... ja muuta sellasta. Näitä ei tietääkseni vielä oo yhessäkään autossa rakentelematta kaikkia (saa korjata jos oon väärässä).
2.esim. SJ susukia saapi noin tonnilla eli vähällä pääsee alkuun. Ja taivas tietysti rajana rahanmenolla....
3. Paikallisilta möyrijöiltä saapi tosiaan tietoa ja pääsee ajelees + kisoissa ja ajopäivillä kiertely on avartavaa. Tietty offipalsta.comista saa parhaat vinkit