Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.04.2010, 18:58
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Laitoin tässä kerran LJ:hin tommosen Quicklokin, ei toiminu sekään. Löi yli koko ajan ja tiellä oikein tunsi kuinka auto veteli puolelta toiselle sen mukaan miten veto pätki. No aikasemmin olen muutaman Lock Rightin nähnyt ja muistelin että niissä ne hahlot joissa ristitappi on olis ollut enemmän "soikiomaisia". Niimpä otin Quiclokin puolikkaat taas käteen ja seevasin lamellilaikalla niitä hahloja vähän, kaikki mahdollisimman samanlaisiksi. Se yksilö ainakin rupesi silloin toimimaan kunnolla.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.04.2010, 19:08
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Nyt on murikka pöydällä vien sen semmoselle joka osaa sen laittaa kuntoon ja laitan avoimen tilalle.. Enään ei tule kyllä uusia lukkoja kuin semmosii missä lukee ARB. PRKL
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.04.2010, 19:29
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MF356 Näytä viesti
Laitoin tässä kerran LJ:hin tommosen Quicklokin, ei toiminu sekään. Löi yli koko ajan ja tiellä oikein tunsi kuinka auto veteli puolelta toiselle sen mukaan miten veto pätki. No aikasemmin olen muutaman Lock Rightin nähnyt ja muistelin että niissä ne hahlot joissa ristitappi on olis ollut enemmän "soikiomaisia". Niimpä otin Quiclokin puolikkaat taas käteen ja seevasin lamellilaikalla niitä hahloja vähän, kaikki mahdollisimman samanlaisiksi. Se yksilö ainakin rupesi silloin toimimaan kunnolla.

Olisko kuvaa tästä hommasta?
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.04.2010, 20:57
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Tänään tuli kuvaviesti missä oli Suzukin tennari 200 litran tynnyrin päällä ja loput kolme maassa, saatat vielä päästä oluen makuun.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.04.2010, 21:00
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Hallin lattiaan propata 3 pyörää kiinni ja nosturilla yks ilmaan ja tynnyri alle
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.04.2010, 21:24
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

mulla tekee aussielockeri samaa ja kun on automaatti ja laittaa vaihteen päälle ni väliin alkaa lyömään yli jo siinä joten aussie hyllyyn avoin paikalle ja happee ni menee. pitää ajaa ilman kunnes on arppiin varaa muita lukkoja ei oo.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.04.2010, 20:08
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤Offi-Osku¤ Näytä viesti
Olisko kuvaa tästä hommasta?
Ei tullu tuosta kyseisestä hommasta kuvia otetuksi, mutta laitan kuvan Lockrightin manuaalista- tuollaiseksi suurinpiirtein hioin ne kolot. Ainakin siinä Quiclokissa nuo reiät oli melko tarkkaan pyöreät. Tällä kolon reunan viistoudella käsittääkseni saavutetaan suurempi voima painamaan lukon puolikkaita ulospäin ja siis vähemmän rutinaa.

Olisi paikka tuollaiselle Suzukin lukolle, että jos joku haluaa rutisevasta lukosta vähän rahaa, voisin koittaa saako sitä samallalailla elvytettyä
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.04.2010, 12:36
R-Lempiäinen:n Avatar
R-Lempiäinen R-Lempiäinen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.08
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 102
Perusasetus


tos ny ois tollane joustattelu kuvatus kuvassa on viel toine takapyörä ilmassa, mutta kun laski kaikkiin renkaisiin ns.mettäpaineet niin sai kaikki kolme tassua maahan
__________________
Montenegro #65
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 05.04.2010, 17:02
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Tuota lähdetään tavoitteleen Tänään käytiin pikku koeajolla, kun ei ollut kulkinetta jolla olis lähtenyt suzuki tapaamis suunnitteluun ja ihme kyllä muuten ei mitään ongelmaa, mutta bensa linja heittää tukkoon aina välillä ja laturin remmi luisti ja sit tietty syyläri joka vuotaa, mutta eiköhän huomenna ilmesty syyläri

Huomenna ihmetellä paremmin tuliko vaurioita ja pysykö paikat ehjänä ja sitten jatkaa leima kuntoon saattamista


Onko toiselta puolelta otettua kuvaa?
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 05.04.2010, 17:14
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

syyläri kiinni jo?

Joo lukko ei toimi, noissa isommissa perissä ei kuulemma tahdo noi palat pelata. Mutta susukin taka-akselissa pelaa kyllä todella hyvin, kunhan kaikki välykset ja laakerit kunnossa.
LaaLaa, osaa kertoa siitä jotain, ainakin ne "ristitapit" pitää saada liikkumaan herkästi. Se kerran vois pitää ruksautuksen kun lyö lukonpäälle mutta toi kyllä hakkaa selvästi yli.


Tähän voisin kommentoida sen verran että BJ akselissa, palalukko räikkäs kokoajan yli 39.5" kumeilla, nyt alla 35" creepyt ni pitää hienosti.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200

Viimeksi muokannut Vilkutin : 03.05.2010 08:21
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 05.04.2010, 17:23
R-Lempiäinen:n Avatar
R-Lempiäinen R-Lempiäinen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.08
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 102
Perusasetus

Onko toiselta puolelta otettua kuvaa?

eipä tullu otettua ku ei ollu omaa kameraa mukana
__________________
Montenegro #65
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 05.04.2010, 17:28
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Ei oo kiinni kun ei vielä olekkaan sitä matkahuollossa varmaan :/

Joo lukko murikka lähtee tonne yhdelle pajalle niin josko se sitten toimis kun sieltä tulee..
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki sj413 pohjoisenpoika Tekniikka & Jutustelu 1 14.05.2008 18:17
m:suzuki sj413 Jukkis O/M/V Ajoneuvot 3 14.05.2008 10:33
M:Suzuki SJ413 AVO Trisi O/M/V Ajoneuvot 3 02.02.2008 20:19
M:Suzuki Sj413 LWB Jyki O/M/V Muut 0 03.08.2005 08:04
Suzuki Sj413 levyjarrut BeGe Tekniikka & Jutustelu 5 01.09.2004 18:23


Sivu luotu: 03:42 (GMT +2).