![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Liian öljyinen konehuone on ilmeisesti hylkäysperuste. Myös emännälle kauppakassia katastaessa sanottiin alapallon löysyyden ja jarruvalojen toimimattomuuden jälkeen että "Liian vähällä selvisit". Tämä nauratti kyllä kovasti :-D
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Joskus aikanaan ´70 Hornettia leimasin. Edessä oranssit parkit/vilkut ja olleet siinä jo ainakin vuosikymmenen. Katsuri hylkäs ja tuumas, että etuparkkien väri väärä. No meikäläinen siltä seisomalta motonettiin ja hyllystä halvimmat e-hyväksytyt parkit mitä löysin. Nippusiteillä maskiin kiinni, vähän johtoa ja konttorille. Leima tuli. Siinä sitten mielen osoituksen omaisesti revin ne kilkkeet irti siinä parkkiksella ja orkikkset toimintaan. Enkä muuten sille konttorille toiste ole mennyt.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Viimekerralla kun tätä alla olevaa pernasalad-patrollia olin leimaamassa niin katsuri totes että, ihan hyvä auto tämä on kunhan katsoo silmät kiinni
![]()
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#4
|
||||
|
||||
![]()
bj75 leimaus, homma rupes olee jo ohi, ja suddenly toinen katsuri karjas "ei helvetti sull on ainakin 20 senttiä liian pitkät riipukkeet!"
![]() Alla itoolan riiput, ei IHAN niin pitkät... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Trollia kun olin muutosleimalle tarjoamassa paikallisella konttorilla niin heer katsuri tote että, laske kakskyt senttiä ja katotaan sen jälkeen uudelleen....En laskenut vaan vaihdoin konttoria--> sieltä soitto akeen ja homma bueno korotukset otteeseen
![]() Heh syytön mä siihen olen että ko sanat sanonut katsuri on anti-jättiläinen eli niinku persjalkanen ![]()
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Muutama vuosi sitten menin katsastamaan Mersua joka hylättiin Etusivuvilkkujen ja Varoitus kolmion puuttumisen takia, tai alkup. varotuskolmio oli mutta Katsurin mielestä se ei ollut hyväksyttyä tyyppiä vaikka Tehtaalta asti on mukana ollutkin. ostin ja asensin vilkut ja menin näyttämään autoa ja leima tuli mutta 1kk ajelun jälkeen menin tallille ihmettelemään alustasta jo jonkin aikaa kuulunutta kolinaa ja oik. alapallossa oli 5mm välystä. Aika laadukasta toimintaa katsastuskonttorilta.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kaverilla autossaan pientä öljy vuotoa, perusteltu näin:
![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Aikanaan nuorena katsastettiin kaverin vanhaa rämää englantilaista sedania. Pohja ja kynnyskotelot olivat aivan lahot. Vedettiin jesarilla reiät tukkoon ja alettiin käsipumpulla pumppaamaan betonia kynnyskoteloihin. Homma otti aikansa mutta teipattiin lisää ja pumpattiin niin johan oli kotelot täynnä betonia. Oli talviaika ja kova pakkanen. Auto pihalle ja ruiskutettiin letkulla vettä auton pohjaan. Sisälle odottelemaan ja sama uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Ja sitten katsastukseen.
Kaveri oli ratissa ja minä hallissa katsomassa katsastusta. Ensi normaalisti jarrut, ohjaus yms. Sitten katsuri oli menossa sen "hakun" kanssa auton alle testaamaan pohjan kestävyyttä. No, jää oli alkanut sulaa lämpimässä hallissa ja auton alla "satoi". Katsuri kastui ja tuli kiiruusti pois auton alta. Ihmetteli aikansa tilannetta ja alkoi sitten auton ulkopuolelta testailla kynnyskoteloita sillä hakulla. Kovilta tuntuivat, betonia kun olivat täynnä. Ei muuta kuin auto alas pukilta ja leimatut paperit käteen. Kyllä nauratti kotimatkalla. Kaveri vielä myi pommin seuraavalla viikolla hyvään hintaan.
__________________
Tumpula Racing Team |