![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Miks työttömän pitää olla pois töistä?
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Virtaustapa hyvinki. Ajatus ei virrannu kirjotettaessa. Ton verran oon pitäny, mut räkii vaan niin perkuleesti verrattuna MISON25:een. Misonia virtas suurinpiirtein 8-10.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ei vaan vaihda misoniin ja jätä se karkkikaasu
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Muistaakseni joskus koulukirjoissa luki 14-16l. Itellä kans virtaus yleensä 8-12
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Meille kertoiltiin koululla, että sopiva virtaus on 10kertaa langan paksuun... Eli siis 0,6mm lanka 6litraa ja niin eteen päin
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
|
#7
|
|||
|
|||
tiedonhaluinen
montako kertaa saa ravistaa etteri mene run..... puolelle
entä saako käsienpesulavuaariin virtsata?on niin hyvällä korkeudella |
|
#8
|
||||
|
||||
|
5 kertaa, ja ei saa vaikka samaan paikkaan ne viemäriputket johtaakin.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Noku ois täys kahenkympin pullo tota ni pitäs käyttää pois se tallin nurkista pyörimästä. Muuten käytänki misonia.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Puhdasta argonia käytetään TIG hitsaukseen. 25:nen toimii hyvin lankojen kanssa (umpi,metalli/rutiili)
__________________
Köyhän on pakko yrittää. |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Mihin mänis lomalle la-ke, kun ei taida sille matkalle päästä minne piti?
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Voiko kuivista sekaklapeista tehdä haketta vai meneekö hakkurista terät? Pitäisi saada puulato tyhjäksi eikä jaksa ruveta halkokauppiaaksi.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mullolis puulato vajaana... |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Heips....
Mikä mullon mennyt ohi tossa rengasjutussa.... meinaan kun pikatsekkauksella näyttäis olevan noi offiliikkeiden rengashyllyt suht tyhjillään.... pitääks tulevaisuudessa mennä ruattista sitten hakemaan noita kummukoita???????????? vai peräti muuttaa jusaan....? ![]()
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari Viimeksi muokannut SuurSyömäri : 07.05.2010 18:47 |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Onko paha rikos laittaa 215,75 bfg mudterrain kakkonen 8 tuuman vanteelle?
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
No, portugalin poijjilla ei taasen oo riittävästi isoja runkoja pintaukseen... |
|
#18
|
||||
|
||||
|
Mahtaisko portugalin pinnoittajat pinnoittaa edullisesti renkaat jos, esim. Suomen kaikki offarit keräis varapyörä kuntoiset kummit ja niputtais ne merikonttiin ja se laivattais tonne portugaliin... Tietty samat kummit pitäis laivata viel takas alkuperäisille omistajilleen...
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
| Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
| BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
| Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |