![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän kunnossa olevassa järjestelmässä kuuluukin olla painetta sen verran, mitä korkki siellä pitää. "Sopivasti" sijoitellut kiukurakoukero u-mutkilla saa varmasti järjestelmään ilmalukkoja, mutta pitäshän sielä lähtee vesi kuitenkin liikkeelle, kun termari aukee ja vesi lähtee kiertään.
Termarin pois otto ei omasta mielestä ole paras vaihtoehto lähteä lämpö ongelmia ratkomaan, kun monessa koneessa se säätelee yhdessä kansipahvien pienien reikien kanssa moottorissa virtaavan veden nopeutta ja reittejä. Eli jos sen jättää pois, ni kannattaa laittaa tilalle sopiva "prikka". Meneekö letkut syyläriin oikeinpäin, missä kunnossa on syyläri sisäisesti ja mites vesipumppu? Oisko tehokkaammasta mallista apua, kun putkille tulee enempi mittaa mitä "normisti"? Ei oo lätykän koneen termarissa kahta asentoa.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lock right edessä ja takana | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.11.2007 21:21 | |
ADR edessä ja takana - mitä tarkoittaa????? | osmo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.09.2007 18:13 |
Chevyn 350 lämpöongelmat | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.06.2006 21:52 |
Pakon edessä 2 | tuska | Romance and Relationships | 0 | 13.11.2002 08:26 |
Pakon edessä... | Lars | Romance and Relationships | 0 | 12.11.2002 19:24 |