Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 25.10.2003, 20:12
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 866
Perusasetus

Niin no, asiaa nyt vähän enemmän miettineenä haluaisin vähän tarkentaa, jos raati sallii...:

Siis, tottahan sillä maasturillakin revittää voi, ja harjoitella hallittuja luisuja, ja kivaa se onkin, mutta tarkoitin, että jos ajaa kuin henkilöautolla, on vauhtia tod näk liikaa, ja sitten kun lähtee, niin lähtee.

Siksihän sitä silloin tällöin aloittelevia Pajero-yms-kuskeja siirtyy ojan pohjalle ihmettelemään, kun kuvittelevat että auto pysähtyy ja kääntyy yhtä hyvin kuin lähtee liikeelle.

...ja siinä Jouni on aivan oikeassa, että neliveto päällä moottorijarrutus toimii hyvin. Varsinkin kun on rumpujarrut joka kulmassa...

Antti R.
1978 HJ-45LP
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Part time-kit/mielipiteitä blazoffer Tekniikka & Jutustelu 10 26.12.2016 15:24
Talavi ja liukkaat tullee .. arsenix Tekniikka & Jutustelu 20 25.02.2007 20:46
Tais tulla uus talavi Kupla Tekniikka & Jutustelu 10 16.05.2004 10:02


Sivu luotu: 18:14 (GMT +2).