![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ei siittä vois sorvilla pyhkästä siivun pois ja holkki krympata tilalle?
__________________
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
lipposella oli? sellaisia stefoja jokka tuli hieman eri kohtaan, tuleeko tarpeeksi tohon, en osaa sanoa
|
|
#3
|
||||
|
||||
Koppa värissä |
|
#4
|
||||
|
||||
Kankeako?Koitin vähä venutella tota katiskaa, edessä oikeella ja takana vasemmalla 28cm korkeet rampit. Tuntu tosi työläältä saada autoo edes tohon tunkilla. Kaippa se siitä alkaa notkistuun ku alkaa painoa kertyyn.??? Kytkin ja jarrutehostimet paikallaan, jarruissa kyl vielä paljon hommaa. Penkkihän ei oo ihan priima. Sovittelin Camryn penkkejä, istuinosa on vaan niin korkea että repsikan hattu nousis turhan korkeelle, ku tankin takia ei voi penkin jalkojakaan madaltaa. Sähköhommat ei multa onnistu lähestulkoon ollenkaan joten autoon tulee HJ:sta varmaan aikaslailla kaikki sähvöt. Tästä syystä autoon varmaan vaihtuu vielä HJ:n rattiakseli virtalukkoineen viiksineen päivineen. Toi orkkis olis vaan niin retro, eikä tiltistä oo ku haittaa. |
|
#5
|
||||
|
||||
HJ:n rattiputkee ja jotain muuta yhtä "järkevää"Tossa oma käsitykseni tosta asennuksesta, ratin sain aikaslailla alkuperäiselle paikalleen, mutta on se ruma. Kait se nyt sit silti kelpaa. "pöllyissä" |
|
#6
|
||||
|
||||
Sähköjä
Miks HJ:n alipaine pöntössä on joku anturi? mitä se tekee? mihin se vaikuttaa?
Kyseessä on HJ-60 vm.1986 (nappi 4WD) |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
esim jos paikallansa koneen käydessä pumppaa nopeeta jarrua niin syttyy hetkeksi merkkivalo. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Merkkivaloon vaikuttaa (jarru).
|