Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.03.2010, 16:57
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
elikkä promodin pitää muistuttaa ulkoisesti jotain sarjavamisteista? No laita vaikka bj.n maski ja konepelti ja sit vähän peltiä sivuille niin siinähän se??
ei muute onnistu onneks enää eli autojen näköön on aika tiukat määräykset eli ei riitä enää pelkkä mersun tähti keulaan

__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.03.2010, 17:18
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
ei muute onnistu onneks enää eli autojen näköön on aika tiukat määräykset eli ei riitä enää pelkkä mersun tähti keulaan
tuossa luokkajaossa on kyllä pienivääryys jos haluaa itse rakentaa alusta loppuun niin menee pakosta protoluokkaan . eipä toi nyt mua haittaa kunhan pääsee pitään hauskaa.
on vaan vielä paljon tekemistä että saa täyttään kaikki sääntömääräykset.
esim. käsijarru, ilmeisesti ei onnistu sillain että laittaa hydraulikäsijarrun vaan taka linjaston väliin?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.03.2010, 17:31
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FROM Näytä viesti
esim. käsijarru, ilmeisesti ei onnistu sillain että laittaa hydraulikäsijarrun vaan taka linjaston väliin?
ei onnistu.
pitää olla oma piiri.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.03.2010, 17:32
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FROM Näytä viesti
tuossa luokkajaossa on kyllä pienivääryys jos haluaa itse rakentaa alusta loppuun niin menee pakosta protoluokkaan
Autot rakennetaan yleensä sääntöjen mukaan,eikä sääntöjä autojen mukaan?

Jos rakenteita katsoo,niin enemmän tuo on Protoauto kuin ProModified.
Eihän tuosta puutu kuin kääntyvä taka-akseli .
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.03.2010, 17:51
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Autot rakennetaan yleensä sääntöjen mukaan,eikä sääntöjä autojen mukaan?

Jos rakenteita katsoo,niin enemmän tuo on Protoauto kuin ProModified.
Eihän tuosta puutu kuin kääntyvä taka-akseli .

säännöt jotka tuntuu muuttuvan joka toinen vuosi.

niin ja promodiin ei puutu kuin tunnistettava ulkonäkö
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.03.2010, 18:13
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.628
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FROM Näytä viesti
säännöt jotka tuntuu muuttuvan joka toinen vuosi.

niin ja promodiin ei puutu kuin tunnistettava ulkonäkö
Kyllähän säännöt on jo pysyneet samanlaisina useamman vuoden. Joitain tarkennuksia ja viilauksia toki tullut.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.03.2010, 18:14
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FROM Näytä viesti
säännöt jotka tuntuu muuttuvan joka toinen vuosi.

selityksiä...

Katsotaan vaikka pari vuotta taaksepäin,niin eipä tuo olisi mennyt ProModin sääntöihin silloinkaan.

Suomessa ProModified autot on aikaisemminkin pääosin olleet rakenteiltaan auton korehin perustuvia (Marjoniemen BJ,Karesin kikottimet,Jykin? Suzuki...).Ei ole tainnut olla putkirunkoisia autoja muissa luokissa kuin Protoissa?

Eikös tämän auton esikuva ollut Proto Spider,mites siitä nyt ProModified tuli?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.03.2010, 18:28
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

tommosia ne nyky promodit mailmalla on sen takia siihen ulkonäkö asiaan on ruvettu kiinnittämään enemmän huomitota,mut ei tossa teknisesti mitään estettä ole
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 21.03.2010, 18:30
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
selityksiä...

Katsotaan vaikka pari vuotta taaksepäin,niin eipä tuo olisi mennyt ProModin sääntöihin silloinkaan.

Suomessa ProModified autot on aikaisemminkin pääosin olleet rakenteiltaan auton korehin perustuvia (Marjoniemen BJ,Karesin kikottimet,Jykin? Suzuki...).Ei ole tainnut olla putkirunkoisia autoja muissa luokissa kuin Protoissa?

Eikös tämän auton esikuva ollut Proto Spider,mites siitä nyt ProModified tuli?

niitähän ne
käsittääkseni ruotsissa ei takaohjauksella olevat spiderit ovat ajaneet promodissa, ei taida tosin enää tästä vuodesta eteenpäin ajaa sieläkään.

edelleenkään ei ole sinällään merkitystä missäluokassa ajaa olen vaan senverran kilpailuhenkinen
että taitaa tulla annettua liikaa etua nelipyöräohjatuille kilpakumppaneille.
mutta tästäkin ongelmasta pääsee kunhan sijoittaa n.3000€ kääntyvään takapäähän.
kattoo nyt mitä tekee
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.03.2010, 08:53
Junde:n Avatar
Junde Junde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.07.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 256
Perusasetus

ProModin kori sääntöä on yritetty vääntää alusta asti.
Säännön henki on aina ollut "oikean auton näköinen mutta sen saa tehdä itse ja vapaasti valitsemastaan jäykästä materiaalista!" Voit esimerkiksi ottaa lasikuitukopion suzuki SJ410 kopasta ja tehdä siihen sopivan putkirungon ja kaarikehikon. Voimansiirtona vaikka chevy350 V8+automaatti ja Volvo C303 akselit kierrejousilla.
Auto täyttää kirkkaasti säännön hengen ja kirjaimen.

Norskit ja Svedut teki spiderin ja laitto siihen volvon maskin ja koneen ja väitti, tämähän on selvä Volvo C303! Etkö sinä nyt sitä näe?

No yleisö ei ainakaan sitä nähnyt eikä nähnyt kyllä kukaan muukaan! Tosiasiassa tietenkin ne kaikki oli Jeep CJ2 tai Toyota BJ malleja, mutta ei ne kyllä niiltäkään näyttänyt!

Nyt 2012 alkaen tullaan sitten näiden ongelmien vuoksi vaatimaan enemmän jotta säännön henki saataisiin kaikkien osalta toteutumaan! Suuri osa kilpailijoista on rakentanut sääntöjen mukaisen auton ja heitä kohtaan epäreilua edelleen jatkaa selkeästi sääntöjen vastaisten autojen salliminen! Tulevaisuudessa niillä siis ajetaan luokassa johon ne ulkonäkönsä mukaan kuuluvat, eli Protoissa! (tai voihan niihin tehdä sen lasikuitukopan jolloin saa jatkaa ProModissa)

Junde
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 21.03.2010, 17:29
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
ei muute onnistu onneks enää eli autojen näköön on aika tiukat määräykset eli ei riitä enää pelkkä mersun tähti keulaan
tämän takia jätin keulan ja perän kaventamatta tulevassa autossani, niin saa kilpailla seuraavinakin vuosina.


3.7.2.2 Body
The body must be easy identified as a serial produced car. Bonnet, body sides, wings front and rear must be present.
From 2012 this will apply:
The body work must be recognisable as a serial car. The body must cover for the complete wheelbase, that means from front axle to rear axle. Front, bonnet (hood), front wings, body sides, rear wings must be present. The body is optional from the rear axle up to the end of the vehicle. Body material is optional. The front of the car must retain the original mask or face, and even if it is shortened or widened given the appearance of the donar vehicle.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OFFROAD TAPAHTUMAKALENTERI 2010 (Race calender 2010) Saija Tapahtumat 23 11.04.2011 16:40
Eurotrial 13-15.8.2010 Borås tare Tapahtumat 101 04.10.2010 22:18
Saarekoll 2010 29.-30.01.2010 Kynnapas Tapahtumat 6 20.01.2010 10:44
Edullista auton maalaajaa Janakkala ja ympäristöt eija ansala Tekniikka & Jutustelu 0 02.02.2009 18:36
EuroTrial myllis Tapahtumat 80 11.08.2006 19:31


Sivu luotu: 00:09 (GMT +2).