Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.10.2003, 11:13
vputila vputila ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 08.04.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 16
Perusasetus

moro

TUMI tuumasi:
Niin laakeri välys on sit 0.001mm eikä 200Nm, siinä navassa.


onko varmasti pyöränlaakerin välys todellakin tonnin, siis 0.001 mm
eikä satasen = 0.01 mm
tuota tuhannesosaa ei mitata ihan heppoisilla laitteilla, satanen sen sijaan saadaan kyllä mittakellolla helposti.

Minä olettaisin, että ko. laakeri välys pitäisi olla jotain 0.02 mm luokkaa, eli pari satkua.
Ainakin omaan mursuuni jouduin kiristämään ja vetäisi sisemmän mutterin 200 Nm + 55 astetta takaisin, sitten lukkorikka + ulompimutteri 200 Nm, jonka jälkeen heittokellolla mittasin välyksen ja se oli 0.02 - 0.03 mm joten minusta se oli OK

Mitä jannut tuumaa / enemmän mursuja kynsineet löytyykö kommentteja?

-pekka-



G-wagen

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:g-wagen O/M/V Ajoneuvot 0 28.09.2007 21:11
o: hj:n etu vetari Jii-Jii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 05.04.2007 21:18
Vetari ongelmiin.. MakeH Linkit 3 29.05.2006 20:38
O: LJ 70 oik.etu vetari Kentsu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.01.2006 21:45
G-wagen owner´s . MakeH Linkit 0 22.02.2005 19:32


Sivu luotu: 20:35 (GMT +2).