Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.03.2010, 19:03
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Laita pelkkä rajapaineventtiili ahtojen ohjaukseen, bleediä ei kannata dieseliin laittaa hiipii portti auki.
Olen muuten edelleen sitä mieltä että tuo vakio pakosarja on isommissa virityksissä perseestä ja samoin on imusarja jos niitä viimmesiä heppoja haetaan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.03.2010, 19:16
PERSKUTTA:n Avatar
PERSKUTTA PERSKUTTA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.11.09
Sijainti: Alahärmä, Finland
Viestit: 384
Perusasetus

Millä sää noi levikkeet laitoot kiinni? Niittaamalla vai jollain muulla?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.03.2010, 20:40
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Meil on Lintassa tommonen Turbosmart. Siinä on yhdistetty bleed/rajapaine. http://projectmotorsport.com/store/p...?productid=601 Toimii mielestäni todella hyvin dieselissä. Tässä omasta mersusta videopätkä, näkyy hyvin ahtopaineen nousu tossa videolla. Hukkaportille ei ole tässä vastapaineohjausta...vielä
http://www.youtube.com/watch?v=2gKir5YJQII Mesessä mynäpumppu ja samanen superi ku sulla sekä omavalmiste pakosarja. Mut niinku aikasemmin sanoin, noita variaatioita tosta ohjauksesta on paljon.
__________________
Steady as she goes...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.03.2010, 21:41
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mappe Näytä viesti
Meil on Lintassa tommonen Turbosmart. Siinä on yhdistetty bleed/rajapaine. http://projectmotorsport.com/store/p...?productid=601 Toimii mielestäni todella hyvin dieselissä. Tässä omasta mersusta videopätkä, näkyy hyvin ahtopaineen nousu tossa videolla. Hukkaportille ei ole tässä vastapaineohjausta...vielä
http://www.youtube.com/watch?v=2gKir5YJQII Mesessä mynäpumppu ja samanen superi ku sulla sekä omavalmiste pakosarja. Mut niinku aikasemmin sanoin, noita variaatioita tosta ohjauksesta on paljon.
Joo tuo yhdistetty versio voi toimiakin mutta pelkkä bleedi+hiukan löysä hukkiksen jousi ei ainakaan mulla ollu hyvä verrattuna rajapaineventtiiliin.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.03.2010, 22:16
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patroltd Näytä viesti
Joo tuo yhdistetty versio voi toimiakin mutta pelkkä bleedi+hiukan löysä hukkiksen jousi ei ainakaan mulla ollu hyvä verrattuna rajapaineventtiiliin.
mulla on kans tuo bleed rajapaine turbosmart hässäkkä että kai sen pitäs toimii
oisko kellään jotain lappuja katsastusta varten noista hj60-61 eroista?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.03.2010, 22:33
valtatie:n Avatar
valtatie valtatie ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.08.08
Sijainti: KANNUS
Viestit: 143
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
mulla on kans tuo bleed rajapaine turbosmart hässäkkä että kai sen pitäs toimii
oisko kellään jotain lappuja katsastusta varten noista hj60-61 eroista?
Leimasin romun dynolapulla ja koivusen varaosaluettelon sivulla jossa oli jarrunosia. 60 ja 61 malliin samat.
__________________
"samallainen mustaromutojota kuin meillä"
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.03.2010, 19:23
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PERSKUTTA Näytä viesti
Millä sää noi levikkeet laitoot kiinni? Niittaamalla vai jollain muulla?
niis tuli mukana kumilistaa jotka liimattiin ensi levikkeeseen ja sit liimasin ne koriin sikaflexsillä todella tarkkaa hommaa ja kesti paripäivää asentaa mutta onnistui ihan hyvin teipillä ja puristimilla lämpimässä 1 päivän kuivaa ennenkun uskaltaa irroittaa varmistukset ja sitten veedin sisä reunaan muutamilla ruuveeilla sieltä mistä sai kiinni
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 01.07.2010, 16:31
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

pitkästä aikaa!


ollut vähän hiljais eloa koittanut töitä tehdä ja jotaki nysvätä..
eli hj:n myin ja tilalle tuli paska mersu sehän hajos samanapäivänä oikei.. no sit piti hommata auto että pääsee töissäkulkee ja pitää saada löpöpönttöösiirreltyä dodgeja kävin paljo kattelee jakun sopivaa ei tuntunut löytyvän niin fordihan se piti sitten hommaa.
f250 superdyty -99 7.3 powerstroke turbo diesel, kyllä jenkki on jees ja kasissa on kaunis ääni ei voi muutasanooku on se niin makiaa niin makiaa että
vähän on ollut remonttii etujarrut suodattimet ym pientä nikkarointia cps anturi vittuili nyt sain uuden ja toivottavasti kestää.
pystyputket piti väsätä kun sattui olemaan ylimäärästä aikaa.. kone on ihan vakio ja 6vaihteinen zf keppiloota.
sit katkes löpöpöntön liina ja tippu takalaidan päälle vakuutus ei korvannu eikä oo uutta varaa ostaa tähänhätää sit sain vähän inspiraatioo ja 2 päivää oijoin ja uutta peltii niin sai sen suunnilleen siihen muotoon mitä se on ollut ja että lukot toimii. mut onha se sen näkönen
sittenkun tässä rikastuu niin paljon ois haaveita korotusta rengasta ja TEHOA !!! mutta kaikki aikanaan tästä tulee varmaankin pitkäaikaisempi projekti ja koitetaan tehdä vähän sinne päin.

äiti osti sitte tuollasen -05 pajeron d1d vai mikä se on otin nyt siitäkin kuvan kaise jotenkin vielä maasturille on sukua.


kiinni leikkas ilman coolerii vaparikoneesta tehty vaikka piti olla vakioturbo tyhmää päästiin huijaa nytpähän tietää..









Viimeksi muokannut tdi : 01.07.2010 16:33
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 01.07.2010, 16:52
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Komian pelin oot hommannu! Noissahan on virityspotentiaalia ihan riittämiin ps: onko sulla lintta vielä ja myytkö siitä osia?
__________________
Steady as she goes...
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 01.07.2010, 19:23
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

? siis vakioturbo, vissiin tarkoitat alkuperäistä turbomoottoria om603A? Ainakin sulla pumppu on turbokoneesta, venttilikoppa on alkup. turbokoneessa erilainen; pieni pykälä öljyntäyttökorkista taaksepäin kun taas vaparissa on tasainen yläpinta koko matkan. Imusarjasta voi myös arvailla koneen alkuperää.

Lohko näyttäis tosiaan olevan imukoneesta kun ei näy öljyn paluuta tuossa 2. pytyn kohdilla lohkon alareunassa...

Yleensä noista poikii kanspahvi ja vapareista kk-laakerit.

Kyllä tollaset kohtuu tuoreet ameriikan avolavat on mukavia, viime syskynä kävin koeajamassa -06 250 Dodge Ramia crew cabillä, sellanen ois kyllä monikäyttönen peli!
__________________
KYM
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 01.07.2010, 21:23
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

siis se on jälkiturbo paska joka myytiin mulle vakio turbona. pumppu on vaparista se oli tosin 7mm tapeilla turbon pakoja imusarjat oli kiinni.. mersu on myyty varaosiks parempaan kotiin.

fordiin pitäisi hommata kytkin ja lastu näin alkuun senjälkeen suuttimet ja turbo. kova ois hinku virittää aika äkkii tottuu nuihin 250hp ja +700nm.

tässähän ei ole syöttöpumppua vaan kaiketi sama tekniikka kun vw korkeapaine diiselissä että on korkeapaine öljypumppu joka tekee 300barin paineen suuttimille jossa on sitten itsessään kaiketi joku pumppu systeemi ja sieltä tulee sitten yli 2000baria

jenkki foorumeilla oli jotain vastuskikkaa jolla huijattiin icp anturia joka nostaa öljynpainetta ja näinollen "syöttö" nousee kaasusta tuli pirun herkkä eli aika nykimistä on ajaa mutta kiihdytyksissä se toimii hyvin tehot nousee aika paljon. kunnon ohjelmalla saa kaikki toimimaan eivätkä hirveen hintaisia ole jenkeistä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 07.07.2008 13:34
Myydään MerCruiser (Cummins) D-Tronic 4,2 L Turbodiesel vm.2003 Unregistered O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 15.06.2008 12:50
M: Dodge 2500 cummins 5.9 Killer-Wo O/M/V Ajoneuvot 1 06.03.2008 13:51
m:alut japanin jaollaMYYTY vertti O/M/V Renkaat ja vanteet 5 22.12.2007 21:53
Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins O/M/V Muut 6 11.08.2005 22:27


Sivu luotu: 16:59 (GMT +2).