![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Laita pelkkä rajapaineventtiili ahtojen ohjaukseen, bleediä ei kannata dieseliin laittaa hiipii portti auki. Olen muuten edelleen sitä mieltä että tuo vakio pakosarja on isommissa virityksissä perseestä ja samoin on imusarja jos niitä viimmesiä heppoja haetaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Millä sää noi levikkeet laitoot kiinni? Niittaamalla vai jollain muulla?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Meil on Lintassa tommonen Turbosmart. Siinä on yhdistetty bleed/rajapaine. http://projectmotorsport.com/store/p...?productid=601 Toimii mielestäni todella hyvin dieselissä. Tässä omasta mersusta videopätkä, näkyy hyvin ahtopaineen nousu tossa videolla. Hukkaportille ei ole tässä vastapaineohjausta...vielä
![]() http://www.youtube.com/watch?v=2gKir5YJQII Mesessä mynäpumppu ja samanen superi ku sulla sekä omavalmiste pakosarja. Mut niinku aikasemmin sanoin, noita variaatioita tosta ohjauksesta on paljon.
__________________
Steady as she goes... |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
oisko kellään jotain lappuja katsastusta varten noista hj60-61 eroista? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Leimasin romun dynolapulla ja koivusen varaosaluettelon sivulla jossa oli jarrunosia. 60 ja 61 malliin samat.
__________________
"samallainen mustaromutojota kuin meillä" |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() pitkästä aikaa!
ollut vähän hiljais eloa koittanut töitä tehdä ja jotaki nysvätä..
eli hj:n myin ja tilalle tuli paska mersu sehän hajos samanapäivänä oikei.. no sit piti hommata auto että pääsee töissäkulkee ja pitää saada löpöpönttöösiirreltyä dodgeja kävin paljo kattelee jakun sopivaa ei tuntunut löytyvän niin fordihan se piti sitten hommaa. f250 superdyty -99 7.3 powerstroke turbo diesel, kyllä jenkki on jees ja kasissa on kaunis ääni ei voi muutasanooku on se niin makiaa niin makiaa että ![]() ![]() vähän on ollut remonttii etujarrut suodattimet ym pientä nikkarointia cps anturi vittuili nyt sain uuden ja toivottavasti kestää. pystyputket piti väsätä kun sattui olemaan ylimäärästä aikaa.. kone on ihan vakio ja 6vaihteinen zf keppiloota. sit katkes löpöpöntön liina ja tippu takalaidan päälle vakuutus ei korvannu eikä oo uutta varaa ostaa tähänhätää sit sain vähän inspiraatioo ja 2 päivää oijoin ja uutta peltii niin sai sen suunnilleen siihen muotoon mitä se on ollut ja että lukot toimii. mut onha se sen näkönen ![]() sittenkun tässä rikastuu niin paljon ois haaveita korotusta rengasta ja TEHOA !!! mutta kaikki aikanaan tästä tulee varmaankin pitkäaikaisempi projekti ja koitetaan tehdä vähän sinne päin. äiti osti sitte tuollasen -05 pajeron d1d vai mikä se on otin nyt siitäkin kuvan kaise jotenkin vielä maasturille on sukua. kiinni leikkas ilman coolerii vaparikoneesta tehty vaikka piti olla vakioturbo tyhmää päästiin huijaa ![]() Viimeksi muokannut tdi : 01.07.2010 16:33 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Komian pelin oot hommannu! Noissahan on virityspotentiaalia ihan riittämiin
![]()
__________________
Steady as she goes... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
? siis vakioturbo, vissiin tarkoitat alkuperäistä turbomoottoria om603A? Ainakin sulla pumppu on turbokoneesta, venttilikoppa on alkup. turbokoneessa erilainen; pieni pykälä öljyntäyttökorkista taaksepäin kun taas vaparissa on tasainen yläpinta koko matkan. Imusarjasta voi myös arvailla koneen alkuperää.
Lohko näyttäis tosiaan olevan imukoneesta kun ei näy öljyn paluuta tuossa 2. pytyn kohdilla lohkon alareunassa... Yleensä noista poikii kanspahvi ja vapareista kk-laakerit. Kyllä tollaset kohtuu tuoreet ameriikan avolavat on mukavia, viime syskynä kävin koeajamassa -06 250 Dodge Ramia crew cabillä, sellanen ois kyllä monikäyttönen peli! ![]()
__________________
KYM |
#11
|
||||
|
||||
![]()
siis se on jälkiturbo paska joka myytiin mulle vakio turbona. pumppu on vaparista se oli tosin 7mm tapeilla turbon pakoja imusarjat oli kiinni.. mersu on myyty varaosiks parempaan kotiin.
fordiin pitäisi hommata kytkin ja lastu näin alkuun senjälkeen suuttimet ja turbo. kova ois hinku virittää ![]() tässähän ei ole syöttöpumppua vaan kaiketi sama tekniikka kun vw korkeapaine diiselissä että on korkeapaine öljypumppu joka tekee 300barin paineen suuttimille jossa on sitten itsessään kaiketi joku pumppu systeemi ja sieltä tulee sitten yli 2000baria jenkki foorumeilla oli jotain vastuskikkaa jolla huijattiin icp anturia joka nostaa öljynpainetta ja näinollen "syöttö" nousee kaasusta tuli pirun herkkä eli aika nykimistä on ajaa mutta kiihdytyksissä se toimii hyvin tehot nousee aika paljon. kunnon ohjelmalla saa kaikki toimimaan eivätkä hirveen hintaisia ole jenkeistä |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.07.2008 13:34 |
Myydään MerCruiser (Cummins) D-Tronic 4,2 L Turbodiesel vm.2003 | Unregistered | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.06.2008 12:50 |
M: Dodge 2500 cummins 5.9 | Killer-Wo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.03.2008 13:51 |
m:alut japanin jaollaMYYTY | vertti | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 22.12.2007 21:53 |
Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins | O/M/V Muut | 6 | 11.08.2005 22:27 |