![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
OK. Eli eipä hirveitä etuja ole... Mihis vuoteen muuten vanhempi loppuu?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu, minä vuonna tuo G-juttu tuli käyttöön. Ainakin -79 jeeppi ei moista tarvinnut. Tai siihen sitä siis ei edes saanut, kun koitin tyrkyttää konttorille. Korotukset ym. meni kiltisti leimalle ilmankin.
|
|
||||
|
||||
![]()
G tuli joskus -93.
|
|
||||
|
||||
![]()
Eli sillon AKE:n tulkinnan mukaan ennen vuotta -93 käyttöön otetut maastoautot ei tarvitse sitä G-merkintää otteessa, koska sitä ei ole ollut auton käyttöönottoajankohdassa olemassa, vaan sitä kohdellaan luonnostaan maastoautona, mikäli se täyttää maastoauton määritelmät.
|
|
|||
|
|||
![]()
eikö kellään oo tietoo läjän vakio korkeudesta??
|
|
||||
|
||||
![]()
On mulla käyttöohjekirja, jos se helpottaa sua?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
no jos siitä selviää auton korkeus niin sitte..
|
|
||||
|
||||
![]()
Venaas hetki, mää käyn kattomassa...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
205R16 renkailla korkeus 1885mm. Näin kertoi ohjekirja. Mutta näihinhän on saanu vakiona jo suurempiakin renkaita, jolloin korkeus tietty muuttuu...
|
|||
|
|||
![]()
jep.. kiitoksia! kelpaakohan tuo tieto leimalla vai täytyykö sie olla näyttää paperilla se tieto??
|
|
||||
|
||||
![]()
No mulla on tietty sit toi ohjekirja, et jos sillain???
|
||||
|
||||
![]()
Ottaa vaikka digikameralla kuvan siit ohjekirjasta sillain et näkee lukee ne niin eiköhän se kelpaa tulostettuna konttorille
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Scannattuna meinasin laittaa spostiin... ??? Kelpuuttaakos ne sitä?
|
||||
|
||||
![]()
Luulisin kyllä että kelpaa..
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä katsastusolento näki loppuen lopuksi suoraan konttorin tietokoneelta auton alkuperäisen korkeuden. Rupes vaatimaan Toyotalta jotain paperia pyörän navan ja lokarin kaaren suhteesta. No eihän Toyotalla ole mitään sellaisia papereita. Toki kokonaiskorkeus löytyy. Meinas käämit palaa. Ei se edes tiennyt, että voi ihan itse katsoa tietokoneeltansa sen korekeuden. Käskin soittaa akeen, ja sieltähän ne ton konstin sille kertoi.
Niin ja auto on Hilux mallia -01 ja korinkorotus oli kyseessä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Muutoskatsastus. | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 26.08.2013 14:51 | |
hj muutoskatsastus | proto | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.07.2008 20:16 |
bj:n muutoskatsastus | Tekniikka & Jutustelu | 52 | 25.07.2007 20:07 | |
Muutoskatsastus | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.09.2006 20:01 |
SOA ja muutoskatsastus??? | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.01.2006 16:00 |