Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 14.03.2010, 12:27
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

No jos lavalla on kuormaa kohtuu paljon ja/tai sulla on takalukko, niin silloin voi laittaa taakse muutoin aina eteen. Hiluxissa on tyhjänä keulassa noin 300 kiloa enemmän painoa kuin perässä. Erään tutkimuksen mukaan pito paranee ketjulla noin 70% pelkkään rengaaseen verrattuna pulveri lumessa. Omasta kokemuksesta sanoisin, että neliveto autossa kokonaispito paranee 20-25% takaketjuilla ja 45-50% etuketjuilla. Yks päisellä autolla tilanne on prosentteina tietenkin eri. Urasta nouseminen on liki mahdotonta, jos ketjut on perässä, mutta ei keulassa. Perä työntää nopeampaa ja keulassa on huono pito. Tietenkin jos ei sovii pyöriin, niin eihän niitä eteen voi laittaa, mutta ketjuista ei saa ulos parasta hyötyä, jos niitä ei ole keulassa.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kokemuksia petrool Tekniikka & Jutustelu 3 15.12.2008 20:14
l-200 kokemuksia Tekniikka & Jutustelu 5 07.04.2007 06:28
ketjuista kysymys Tekniikka & Jutustelu 1 26.12.2006 01:30
KOKEMUKSIA ? Tekniikka & Jutustelu 1 22.02.2006 09:10
Kokemuksia POR-15:stä? Tapsa Tekniikka & Jutustelu 2 13.10.2005 23:08


Sivu luotu: 02:08 (GMT +2).