![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kiva reissu oli. Yllättävän hyvin hiluksi eteni hangessa ketjujen kanssa. Vaikka välillä toista ketjua ollu edes paikoillaan. Kiitokset maanomistajille ja myös kaikille muille mukana olleille.
Viimeksi muokannut Ooppeli : 13.03.2010 19:22 |
|
||||
|
||||
![]()
Nonniin,Hiluksi suatiin ehjänä kotia murroksen rutinasta huolimatta.Ketjut oli kyl poikaa,ei se muuten ois mihinkään edennytkään,kun sähkökela on tallin pöydällä.Mukavata oli,ja uuvvestaan tullaan varmasti tilaisuuden koittaessa. Meilä oli vähä hätä Kerimäelle,kun traileri halus olla lähes valoton yksilö.Ei joutanu jiämään "loppupalaveeriin",kisastudiota pitämään.Enivei : Kiitos kaikille Herroille hyvästä harrastus seurasta.
|
|
||||
|
||||
![]()
olihan mullakin kamera messissä.no mikäs oli saldo,hirmuisen kuvakollaasin sain kasaan eli tasan yksi kuva.
seuraaville ajoille tommoisessa hangessa,lupaan et mulla on lukot,bokkerit.lisää maavaraa.....tai sitten vaan kaljaa.just tulin saunasta,ekä päkki jäi vissiin ylämyllylle ja ST:ltä onneksi sai lisää.
|
|||
|
|||
![]()
Meilläkin on ukot ja koneet onnellisesti kotona, tai minä olen kotona ja apukuskit jatkoivat siitä mihin reissulla jäivät...
![]() ![]() Kiitos tapahtuman järjestäjille ja osallistujille, hauskaa oli ja taatusti pitää lähteä uudestaan kun tilaisuus seuraavan kerran koittaa. Toivottavasti lunta on silloin pikkuisen vähemmän. Kalusto kesti reissun kohtuuhyvin, lämmöt viimeisellä lenkillä nousivat aika reilusti mutta ei vielä kuitenkaan tullu vedet pellolle. Vinssi edessä kaipaa lisäpopitusta toiminta oli aika epämääräistä vetotehon suhteen... |
|
||||
|
||||
![]()
Sunnuntaina 22.8 ajelut, Korpivaaraan mennään ja mukaan saa tulla.
Lähetään porukalla tästä meiltä ja ajo-ohjeet on ensimmäisessä viestissä
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" Viimeksi muokannut PatrolGR : 18.08.2010 08:27 |
|
||||
|
||||
![]()
onko mulla nyt kello sekasin, ku mulla kalenteri väittää sunnuntain olevan 22. päivä?
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo, niinpäs onkin. Korjattu
|
||||
|
||||
![]() Lainaus: