Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 10.03.2010, 17:06
Hemi:n Avatar
Hemi Hemi ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.03.05
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 609
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Vieläkönä Hemi tarttet varmistuksia mukkaantulosta lähempänä määräpäivää??
Tae voinhan mie soitellakkii sitten, tai miten vuan sovitaan !
Suapko vinssittömän vinssiapinannii ottoo mukhan ?
Ota vain apina mukkaan. Suaphan tuota olla yhteyksissä sitten lähempänä,Niin tiijjetään ryhmän koko. T: HEMIn Hottline,P: 0500-993688
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Harrastajia pohjois-savon/kainuun alueella? tkomulainen Tapahtumat 16 01.06.2010 15:58
Löytyykö etelä-pohjanmaalta.... patroloffroad Tapahtumat 4 19.04.2009 12:02
KYYTIÄ!!!! Roi-Etelä-Suomi panzer Chit-Chat 6 29.01.2007 00:18
Etelä-Suomen OffRoad ry Ex_inkkari Chit-Chat 12 28.04.2006 15:24
Ookko Etelä-Pohojalaanen? tuska Jokes 2 03.06.2004 07:32


Sivu luotu: 02:40 (GMT +2).