![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
itselläni on vaan hyviä kokemuksia poliisista, mutta olenkin aina ollut asiallinen kun minut on pysäytetty. sakkoja on 3 kertynyt viimeisin 8 vuoden aikana joista ainoastaan yksi oli isompi kuin rikesakko mutta vauhtiakin oli silloin 168km/h motarilla.
muutaman kerran olen oikein positiivisesti yllättynyt kun poliisit on noukkineet eteeni kiilanneen henkilöauton pois hidastamasta, ajan siis itse rekkaa ja aina välillä löytyy autoilijoita joitten on vaan päästävä ison auton eteen vaikka ajaisikin itse hitaammin....virheetön en tietenkään ole itsekään eli ajan kyllä aika tasaista 87km/h eli pikkaisen ylinopeutta, ajan kyllä itse yövuoroa eli liikenne on aika rauhallista.niin ja niitä viisaita jotka päästävät nopeammat ohi on aika vähän, tulee nyt mieleen ehkä 2 viimeisen 5 vuoden ajalta jotka ovat ohi päästäneet.....eli turha siinä ihmetellä jos rekkakuskit ei aina jaksa ihmetellä siinä takana vaan laskevat suoraan ohi kun tilaisuus tulee...nyt menee kyllä jo niin OT kun vaan voi
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| OLKILUOTO 3 - hyvä pojat, hyvä Suomi! | Urbancityboy | Chit-Chat | 32 | 21.05.2010 23:23 |
| O/M/V osastoiden uudistus hyvä vai huono? | samisami2 | Chit-Chat | 28 | 12.07.2007 00:26 |
| Nylon Beat takaisin yhteen, hyvä eli huono juttu? | Kelaperse | Chit-Chat | 15 | 19.03.2007 23:29 |
| hyvä suomen poliisi | tjl | Chit-Chat | 6 | 17.03.2007 12:01 |
| v***n huono | mdzz | Jokes | 11 | 10.09.2003 08:04 |