![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
- Sulla on pyynti 4 beatlock-kehästä 175€/sarja - Ipefix myy "samanlaisia" kehiä 190€/sarja Jos ostaa yritykseltä saa vähentää alv 22%. Yksityiselle tää ei merkkaa mitään, mutta yritykselle kylläkin, tai jos ostaa esim. "Yrityksen käytössä" olevaan autoon. Sun tars MUN mielestä tota hintaa tarkastaa, niin vois mennä paremmin kaupaksi. Tää nyt taas vaan sattuu olemaan mun mielipide, jote ei kannata ottaa kenenkään hernettä nenuun, parhaani mukaan yritän kaveria neuvoa.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Rompe puhuu ihan aiheesta.
Tos on vielä se et jormalaisilla on jo mainetta
|
||||
|
||||
![]()
Toshan luki et tarjota saa niin katotaan päästänkö mihinkä sopivaan hintaan sit..
|
|
|||
|
|||
![]()
100 euroa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyl enemmän tars vähän saada.
|
|
||||
|
||||
![]()
No materiaali maksaa kyllä, ja työstöaineet, mutta työlle ei parane kyl paljon laskee, jos oppilastyönä tehdään. Satku vois olla kyl aikas soppeli hinta...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
tekeekö kukaan 17" beadlock kehiä?
|
|
||||
|
||||
![]() Saahan niitä tuolta laserista jos on tarvis! Pistä mulle mittoja ja mallia ni kysäsen pvä:n hinnan! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jenkeist kyllä sais sarjan potsikuluineen 240€ + tulli/alv........ |
|
||||
|
||||
![]()
Karkee arvaus mut koko setti on suunnillee saman hintanen tosin tulli jää pois!
|
|
||||
|
||||
![]() 17"
Kyl tehtyä saa ku mitat vaan jostain saa ni kyl teen ja hinta saadan kohdalle.
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu 16,5 bl kehät | tiku83 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 02.02.2010 15:24 |
Myyty 16 bl kehät. | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2010 20:47 |
Myydään Bedlock kehät | JEPULIS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.10.2009 09:35 |
Myydään beadlock kehät 15 | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 10.02.2009 15:11 |
O: 15" Beadlock kehät | Rabarberg | O/M/V Muut | 3 | 09.11.2004 00:24 |