![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Moi,
> joku 1900€ pari lukkoa ja kompura Joo niin on, unohdin tuon kompuran. Tuo vajaa pari tonnia ei ole kovin paha hinta, mulla oli jo valmiin suunnitelmat seuraavien projektipoonuksien varalle, mutta pitää vissiin vaihtaa tuo ykkösauto ekax. Onko arppi muuten helppo asentaa? Reikä kuoreen ja siitä letku sisälle? Onko tarkka paikasta? -Paavo |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O:Hiluxiin Detroit Truetrac | Karhu67 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.12.2007 19:53 |
| M:DETROIT LOCKER | CREWCAB4X4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.01.2007 00:55 |
| Detroit Truetrac | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.08.2005 10:05 |
| M: Detroit Ez-Locker Toyota 30 spline | MakeO | O/M/V Muut | 11 | 08.04.2005 20:05 |
| Detroit locker | 4x4_76 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.05.2003 10:41 |