![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Moi,
mun klipsut on kaikki 10s eli vajaa neljä megaa, Pekellä on paljon isompia kun sen kameralla saa pidempiä otoksia, ei varmaan kannata alkaa modemilla imppaan kovin montaa. Hmm... voin ehkä poltella kaistarajoitteisille noita kuvia rompulle, laita vaikka mailia tulemaan niin sovitaan tarkemmin. -Paavo / paavo.leinonen@offroadoulu.com |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajero jousi ja puskuri projektia viikonlopulta | psk123 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.12.2009 20:07 |
| Kuvia Rover Ystävien syyssafarilta | Ahosensetä | Linkit | 0 | 04.11.2006 22:35 |
| Kulmakorpi viime lauantaina. | rm67 | Tapahtumat | 26 | 27.02.2006 09:01 |
| viime kesän tuulilasi projekti | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.06.2004 09:42 | |