Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 16.10.2003, 16:17
arska4x4:n Avatar
arska4x4 arska4x4 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.03
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 1.205
Perusasetus

...nii ja sit täytyy muistaa et suizal ajettaessa vauhti korvaa voiman, mun mielestä noista edellisistä toi spoa on paras koska sillo linkut jää ylös, mut miten on raide,ym.ohjaustangojen laita,kardaania täytyy ainakii jatkaa,toisaalta suizan jouset vääntyy (lue vammautuu)aika helposti joten milliä paksummat norrat alle. ja pitää muistaa et mitä pidempi jousto, sen parempi pito.. Tai paa kierrejouset ja piiiitkät tukivarret, ai mitä katsastusmies sanoo siihen, kertokaa se mullekii.

arska
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lj korotusta Ticru Tekniikka & Jutustelu 31 16.04.2008 18:03
O. Blazeriin korotusta -79 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 13.04.2008 13:37
O: jeeppiin korotusta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.01.2008 10:13
Korotusta samisami2 Chit-Chat 3 16.12.2007 10:40
korotusta suburbaniin Tekniikka & Jutustelu 1 23.10.2007 18:30


Sivu luotu: 14:21 (GMT +2).