![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mulla oli mustikka-patrolissa häikkää siinä releessä. Piti vaan ootella hissuksee että naksahti enne ku tarttas.
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
mustikkapatussa/norsussa oli vika siinnä valossa ko se sammu liian aikasin. oli vaihettu liian lyhytaikaset hehkut, ni piti kahteen kertaan hehkuttaa ni räjähti heti käyntii. hehkuja minäkii veikkaan pätkän onkelmiin
__________________
kötköttimet on kivoja |
#3
|
||||
|
||||
![]() MASTON
itse suosittelen mastonin matta mustaa spry maali tsrattipilotin sijaan!ei ole niin herkkää syttymään ja säästyy esikammiot ym männän halkeilut!!!
__________________
TEAM KUTUNJUUSTO |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Asiaa taas tutkittu. Hehkut näyttäisi olevan pimeitä, ei minkäänlaista kipinöintiä eikä millisen johon lämpeämistä havaittavissa kun virran otti suoraan plusnavasta. Voihan siellä hapettumat tosin olla eristeenä. Terveet hehkut nappaa kumminkin jotain 50A virtasta.
Toinen oikuttelija näyttää olevan siirtopumppu. Startatessa juutinputki irrallaan ei rykinyt ainetta muuten kun käsipumpulla avittaen. Siirto pumppu heräsi henkiin pienenpienellä naputtelu kehotuksella, mikähän siinäkin voi jumia? Kolmas ongelma on tiensä päässä olevat akut, ei aivan saatu tulille kun kapasiteetti loppui, savua kumminkin talli täyteen ![]() Totta on ettei eetteri terveellistä ole, mieluummin minäkin tulta tiisselille annan pakkokeinona. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kannattaa kurkata sinne syöttöpumpulle tuleva syöttöletkun banjoliittimeen, siellä on semmoi pien raakasihti. jos on oikeen tukkeesee päässy ni saattaa jäädä ruoka saamatta.
__________________
kötköttimet on kivoja |
#6
|
|||
|
|||
![]()
siirtopumppuja on ainakin tälleen talvella menny johtuen jäätyneestä polttoaineesta? en tiedä mutta kahdesta mennyt siirtopumppu samoihin aikoihin kun tapeltu jäätyneen naftan kanssa.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tilanne on nyt sellainen, että käy ja kukkuu. Saa nähdä uusiiko siirtopumpun toiminta härö.
Minkä virman hehkut on parhaat kyseiseen kamppeeseen? Tai onko kukaan värkännyt imusarjaan raktorimallin hehkutusta? Miten olisi järkättävissä tuo pakkosyöttö vaijerivedolla? Nythän on niin, että sammutinmoottori on kuollut ja sieltä tuleva vipu on poistettu. Jousi painaa akselin käynti asentoon, onko pakkosyöttö asento sammumispisteen ja käyntiasennon puolivälissä, vai miten se toimii? Vähistäkin tiedoista ollaan kiitollisia. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Luuletko että värillä ois väliä? Pinkki ois paljon mukavampi, näyttäs heti paljon mukavammalle koko kone!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajero ei käynnisty -.- | jusshako | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 25.03.2013 17:35 |
Range ei käynnisty lämpimänä | ZyndHel | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.12.2009 22:51 |
12H-T sähkövikaa -> ei käynnisty | Hessu888 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.09.2008 15:47 |
Moottori ei käynnisty | Nerd-O | Chit-Chat | 21 | 16.08.2007 07:53 |
LJ suutinremppa ei käynnisty | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.03.2007 21:09 |