Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.03.2010, 13:35
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Mulla oli mustikka-patrolissa häikkää siinä releessä. Piti vaan ootella hissuksee että naksahti enne ku tarttas.

__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.03.2010, 18:20
hazzinen:n Avatar
hazzinen hazzinen ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.01.06
Sijainti: Heinola, Finland.
Viestit: 927
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Offipiru Näytä viesti
Mulla oli mustikka-patrolissa häikkää siinä releessä. Piti vaan ootella hissuksee että naksahti enne ku tarttas.
mustikkapatussa/norsussa oli vika siinnä valossa ko se sammu liian aikasin. oli vaihettu liian lyhytaikaset hehkut, ni piti kahteen kertaan hehkuttaa ni räjähti heti käyntii. hehkuja minäkii veikkaan pätkän onkelmiin
__________________
kötköttimet on kivoja
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.03.2010, 18:55
GENOBI:n Avatar
GENOBI GENOBI ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.07.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 498
Perusasetus

MASTON


itse suosittelen mastonin matta mustaa spry maali tsrattipilotin sijaan!ei ole niin herkkää syttymään ja säästyy esikammiot ym männän halkeilut!!!
__________________
TEAM KUTUNJUUSTO
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.03.2010, 22:07
Offens Offens ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.09.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 24
Perusasetus

Asiaa taas tutkittu. Hehkut näyttäisi olevan pimeitä, ei minkäänlaista kipinöintiä eikä millisen johon lämpeämistä havaittavissa kun virran otti suoraan plusnavasta. Voihan siellä hapettumat tosin olla eristeenä. Terveet hehkut nappaa kumminkin jotain 50A virtasta.

Toinen oikuttelija näyttää olevan siirtopumppu. Startatessa juutinputki irrallaan ei rykinyt ainetta muuten kun käsipumpulla avittaen. Siirto pumppu heräsi henkiin pienenpienellä naputtelu kehotuksella, mikähän siinäkin voi jumia?

Kolmas ongelma on tiensä päässä olevat akut, ei aivan saatu tulille kun kapasiteetti loppui, savua kumminkin talli täyteen

Totta on ettei eetteri terveellistä ole, mieluummin minäkin tulta tiisselille annan pakkokeinona.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.03.2010, 09:46
hazzinen:n Avatar
hazzinen hazzinen ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.01.06
Sijainti: Heinola, Finland.
Viestit: 927
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Offens Näytä viesti
Toinen oikuttelija näyttää olevan siirtopumppu. Startatessa juutinputki irrallaan ei rykinyt ainetta muuten kun käsipumpulla avittaen. Siirto pumppu heräsi henkiin pienenpienellä naputtelu kehotuksella, mikähän siinäkin voi jumia?
kannattaa kurkata sinne syöttöpumpulle tuleva syöttöletkun banjoliittimeen, siellä on semmoi pien raakasihti. jos on oikeen tukkeesee päässy ni saattaa jäädä ruoka saamatta.
__________________
kötköttimet on kivoja
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.03.2010, 09:54
oke oke ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Nakkila
Viestit: 244
Perusasetus

siirtopumppuja on ainakin tälleen talvella menny johtuen jäätyneestä polttoaineesta? en tiedä mutta kahdesta mennyt siirtopumppu samoihin aikoihin kun tapeltu jäätyneen naftan kanssa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.03.2010, 23:28
Offens Offens ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.09.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 24
Perusasetus

Tilanne on nyt sellainen, että käy ja kukkuu. Saa nähdä uusiiko siirtopumpun toiminta härö.

Minkä virman hehkut on parhaat kyseiseen kamppeeseen? Tai onko kukaan värkännyt imusarjaan raktorimallin hehkutusta?

Miten olisi järkättävissä tuo pakkosyöttö vaijerivedolla? Nythän on niin, että sammutinmoottori on kuollut ja sieltä tuleva vipu on poistettu. Jousi painaa akselin käynti asentoon, onko pakkosyöttö asento sammumispisteen ja käyntiasennon puolivälissä, vai miten se toimii? Vähistäkin tiedoista ollaan kiitollisia.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.03.2010, 23:59
tratok:n Avatar
tratok tratok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.10.09
Sijainti: *
Viestit: 344
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GENOBI Näytä viesti
itse suosittelen mastonin matta mustaa spry maali tsrattipilotin sijaan!ei ole niin herkkää syttymään ja säästyy esikammiot ym männän halkeilut!!!
Luuletko että värillä ois väliä? Pinkki ois paljon mukavampi, näyttäs heti paljon mukavammalle koko kone!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero ei käynnisty -.- jusshako Tekniikka & Jutustelu 15 25.03.2013 17:35
Range ei käynnisty lämpimänä ZyndHel Tekniikka & Jutustelu 6 08.12.2009 22:51
12H-T sähkövikaa -> ei käynnisty Hessu888 Tekniikka & Jutustelu 3 27.09.2008 15:47
Moottori ei käynnisty Nerd-O Chit-Chat 21 16.08.2007 07:53
LJ suutinremppa ei käynnisty Tekniikka & Jutustelu 3 17.03.2007 21:09


Sivu luotu: 23:30 (GMT +2).