Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 04.03.2010, 11:17
Eki- Eki- ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 10.01.08
Sijainti: Liminka
Perusasetus

Noniin nyt on sen verran aikaa että kerkeää tännekkin kirjoittelemaan. Tapahtui tosiaan semmonen moka että lähetin nimimerkki odikselle VAHINGOSSA normi akselit soa akseleiden sijaan, nyt on ollut jumalaton kiire päällä ettei ole kerinnyt asiaa aiemmin hoitamaan. Tuosta puhelimeen vastaamisesta sen verran että jos minulle soitetaan yli kahdentoista yöllä niin luultavasti olen nukkumassa, heräsin kyllä soittoosi mutta lähinnä teki mieli tulla lankoja pitkin vetelemään päin näköä kuin vastaamaan. Aamulla oli kuitenkin töihin nousu niinkuin normaaleilla ihmisillä. Voin väittää, että kaikki kenelle olen osia myynyt, on myös osansa saanut ja valituksia ei ole sattunut ennen tätä! Eli Odis pistä minulle yvnä tilinumerosi ja palauten sinulle sen 100euroa samantien minkä maksoit niistä akselin kuorista! ne kuoret voit pitää itselläsi. (voit olla satavarma että meikälaisen elämä ei kaadu 100euroon, eikä mulla ole MITÄÄN tarvetta yrittää kusettaa tuollaista eikä isompaakaan summaa!)

Osat joiden perässä ei lue että myyty niin löytyy vielä.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty -91 Land Cruiser LJ arb:in lukoilla ymym. make-lj O/M/V Ajoneuvot 15 22.09.2009 19:21
Myyty Myydään toyon vinssejä+kardaani+ulosotto2suunt. 4WD O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.08.2009 08:07
Myydään myydään patrollin turpo... kauhmi-k O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 10.02.2009 19:40
M: myydään kokonaiset patrollin akselit.. MYYTY ! Artzi_ip O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 12 25.11.2007 13:19
M/V: Skanneri, la-puhelimia, vahvistimia... ymym. Watti O/M/V Muut 26 26.01.2006 23:27

Sivu luotu: 09:24 (GMT +2).