Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 16.10.2003, 08:08
Frodo Frodo ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 07.08.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 8
Perusasetus

No, mulla oli pointti se, että mistä vaivoista pääsen eroon vaihtamalla vahvemman tasauspyörästön (ARB, Truetrac, avoin KAM tai mikä tahansa) vai teenkö vahvemman akselitapin pienille pyörille tms ratkaisun. Ja toisaalta mitkä vaivat jäävät ARB:n jälkeenkin (=pinionin ja kehäpyörän murheet). Eli kannattaako satsata vai pidänkö vain jalan kevyenä vakio-osilla.

Itse päädyit vaihtamaan koko akselistot, näemmä. Kaikenhan saa jollain lailla aina rikki.

Tyhmä alunperäinen pääkysyjä

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangesta "lavamalli". T.T.T Tekniikka & Jutustelu 6 11.11.2006 10:59
Kuinkas Rangesta painoa pois? Niko Tekniikka & Jutustelu 46 16.10.2006 20:14
M/Rangesta Torsenlukko ,akselinkuoret...Defe..... mutiainen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 27.09.2006 11:44
Rangesta mieto offis? Tekniikka & Jutustelu 22 11.09.2006 18:12
Rangesta (taas) bj75 Tekniikka & Jutustelu 5 07.08.2005 20:11


Sivu luotu: 12:04 (GMT +2).