![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
|||
|
|||
|
No, mulla oli pointti se, että mistä vaivoista pääsen eroon vaihtamalla vahvemman tasauspyörästön (ARB, Truetrac, avoin KAM tai mikä tahansa) vai teenkö vahvemman akselitapin pienille pyörille tms ratkaisun. Ja toisaalta mitkä vaivat jäävät ARB:n jälkeenkin (=pinionin ja kehäpyörän murheet). Eli kannattaako satsata vai pidänkö vain jalan kevyenä vakio-osilla.
Itse päädyit vaihtamaan koko akselistot, näemmä. Kaikenhan saa jollain lailla aina rikki. Tyhmä alunperäinen pääkysyjä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rangesta "lavamalli". | T.T.T | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.11.2006 10:59 |
| Kuinkas Rangesta painoa pois? | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 16.10.2006 20:14 |
| M/Rangesta Torsenlukko ,akselinkuoret...Defe..... | mutiainen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 27.09.2006 11:44 |
| Rangesta mieto offis? | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.09.2006 18:12 | |
| Rangesta (taas) | bj75 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.08.2005 20:11 |