![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Alkoholia ei saisi nauttia muuten ravintoloissakaan kun sen toiminnan jälkeen usein irtoilee hampaita ja lähtee henkiä viattomiltakin. Samoiten erilaisissa jonoissa. Eli alkoholi pitäisi kieltää ravintoloista ja taksi- tai snagarijonossa ei saa olla humalassa. Ja noi sunnuntaiaamuryyppääjät pitäis kieltää. Ne käyvät joukolla semmosessa baarissa jonka katonharjalla on semmonen rasti pystyssä ja baarimikko on pukeutunut kaapuun. Poliisien pitäis ratsata noista baareista lähtijät. Puhalluttakaa kilpailijat. Se on ihan oikea menetelmä. Mutta jos joku alkaa tunkeman pilliä mun suuhun kun istun kisa-alueen notskilla, yleisön ominaisuudessa, makkaraa kärtsäämäsä ja nauttimassa pari olutta niin voin olla hieman suivaantunut. Lähinnä tässä kai on kyse niistä n.promillen porukasta jotka örveltää kisaalueilla kännissä. Ei se ole kivaa kattoa ja kun itse olen joskus jossain parilla pikku safarilla ollut se örveltäjä niin ei se kivaa ole kenellekkään. Nykyään olen yrittänyt parantaa tapani.... Helpoiten se onnistuu siten ettei käy enää missään ![]() Ja se mistä tämäkin topikki sai taas alkunsa elikkäs mitä ilmeisimmin kankun ja peteturun kisareissusta niin on se mukavaa kun ei ole meitsi se ainoa törttö täsä telluksella. Tosin... Ei ehkä ole tarkoitus kyllä samaistuakaan ![]() ![]() Dippadii... pitää mennä katsomaan kauniita ja rohkeita...
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari Viimeksi muokannut SuurSyömäri : 03.03.2010 19:50 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Alkoholin veronkorotuksesta | vepele | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 00:24 |
Offailu normaalia venäjällä | kole | Linkit | 2 | 04.10.2006 16:17 |
citymaasturilla offailu.... | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 17.02.2006 16:47 | |
4-veto traktorilla offailu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.01.2005 13:24 | |
Nuorten alkoholin käyttö ja tupakointi laskussa | KariSalmelainen | Health | 11 | 13.07.2003 23:32 |