![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#351
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
On siis sattunut työtapaturma. Taisi olla niin kova hurmos päällä, että mikään ei tuntunut vaaralliselta. Voi paska! Pitänee rakennella ne kaaret niin ei tarvitse olla niin tarkkana :-)
__________________
Vain maine kulkee edellä... |
#352
|
||||
|
||||
![]()
Kiva nähdä että vanhat uskolliset on päässeet taas hyvään käyttöön patrollin alle ;-)
|
#353
|
||||
|
||||
![]()
Meni ainakin kisojen bonuspalkinto oikeaan osoitteeseen. Atv-puiston perällä olisi varmasti ollut vielä enemmän ympärikääntyjiä, ilman team pyykkipojan reitinaukomista mäen päälle ja ojan pohjalle...
On toi askola kyl kumma paikka, kun sieltä ei pääse täysin ehjällä autolla pois, vaikka ei edes kisassa aja. ![]() |
#354
|
||||
|
||||
![]()
SUURET KIITOKSET järjestäjille,maanomistajille,kanssakilpailijoille ,majapaikan isännälle ja yläkerran ukolle kun antoi kunnolla LUNTA
![]() ![]() (hyvin oli makkarat paistettu ja auto tankattu) Kiitokset myös Paulille kun tarkasti katsastuksessa jakolaatikon ettei vuoda öljyä... Ja ainoat viat autossa oli yksi löysä sähköliitin ja löystynyt jakolaatikon kiinnityspultti. Suuremmat viat aiheutti aparin kamera joka söi pattereita ja suostunut aina menee päälle. (menee varmaan appari vaihtoon kun ei kamera toimi ![]() Niin ja kisahan meni aivan putkeen kun toi voittoki napsahti MODISSA (ON SE MAKE AIKA VELHO TEKEE AUTOJA) Nyt vain toivutaan kisasta ja valvomisesta.. Perjantaina herätys klo 8 ja sunnuntaina nukkumaan klo22,tässä välissä nukuttu noin 5,5 tuntia. Terv.Make lj:n appari Viimeksi muokannut SJ69 : 01.03.2010 14:15 |
#355
|
|||
|
|||
![]()
S10 teamiltä kiitokset kaikille mukavasta kilpailusta!
Muutaman vuoden tauon jälkeen lähdettiin taas harrastelemaan suunnistusta ja hauskaahan se oli! Alkuun meinasi olla vähän ATK-murheita (niinkuin aina..) mutta ne saatiin selätettyä S09 teamin ja Mylpyn avustuksella ja päästiin liikenteeseen. Kiitellä täytyy myös modi-Jeeppi tiimiä joka löysi meidän unohtaman puunsuojaliinan. Muutenkin tapahtumassa vallitsi hyvä meininki, niin järjestäjien, kanssakilpailijoiden kuin yleisönkin suhteen. Yhtään täyskusipäätä ei tavattu ![]() Kalusto kesti loppuun asti ja päästiin tavoitteeseen, eli saatiin puuhastella täysi aika. Ja tulokseenkin täytyy olla vähintäänkin tyytyväinen. Huipputiimit tekevät kyllä kovaa tulosta ja niiden tahtiin ei ole mitään asiaa näillä resursseilla. Kaluston kehittämislista kasvoi taas parin A4:n verran. Jos tätä hommaa lähtisi viemään eteenpäin, jätkät pitäisi pistää kuntokuurille. Lisäksi tarvittaisi toimiva huoltotiimi ja ennenkaikkea sponsoreita. Halukkaat saa ilmottautua vaikka yksityisviestillä ![]() |
#356
|
||||
|
||||
![]()
34 tunnin valvomisen ja 15 tunnin nukkumisen jälkeen alkaa elämä taas voittaa. Ennen ensi kisaa täytyy kyllä asentaa takavinssi ja parantaa läppäriä sekä automaatin jäähdytystä. Niillä parannuksilla ajaminen muuttuu varmaan mukavemmaksi.
Olosuhteisiin nähden Jeepin neitsytkisa meni ihan hyvin. Kiitokset Tojo4wd:lle ja Tanjalle toimivasta tiimistä, sekä järjestäjille koko kisasta. En keksi edes mitään valittamista joten hyvin oli hoidettu. ![]() Edit: Kiittäjänä siis M03. Viimeksi muokannut offroadjouni : 01.03.2010 14:09 |
#357
|
||||
|
||||
![]()
Team pyykkipoika KIITTÄÄ kisajärjestäjiä ja kaikkia jotka oli osallisena hienon kisan toteuttamisessa. Ja KIITOS bonuspalkinnosta.
Aki antoi kunnian mulle toimia kiitos viestin laatiana koska se ei saanut lumesta tarpeeksi ja lähti laskettelemaan ![]() Kiitän Akia,Pasia ja Juhista hauskasta matkaseurasta Ja huollon miehiä Makea Ja Jarnoa ensilukkaisesta huollosta joka kohdistui enempi miehiin kuin LJ:hin vaikka hajoshan LJ:stä yks sulake ![]() Ja Kiitos muille kilpailijoille hyvästä kilpailuseurasta ja yleisölle jotka kannusti tarmokkaasti lumessa etenemistä.
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
#358
|
||||
|
||||
![]()
Montenegro Racing 15 kavi taas kisoissa korjaamassa autoa. Heti alkuun etuperän välitykseen iski hammaspeikko, joka aiheutti muutaman tunnin puuhastelua ennen kuin toinen akseli saatiin alle. Varaosien saamisesta älyttömän isot kiitokset Japelle joka suostui myymään vara-akselinsa, ja kallioporauksen hepuille korjaustiloista. Akselin vaihdon jälkeen ehdittiin hakea muutama rasti kunnes vaihteisto alkoi temppuilemaan. Ajeltiin sitten toiste tamppaamia uria ja haettiin helppoja rasteja pintakaasulla. kiitokset kuitenkin kaikille, jotka meitä jeesasi kisan aikana sekä tietenkin kilpailunjärjestäjille.
|
#359
|
||||
|
||||
![]()
Ypyrin ylittäjät kiittää vaativista maastoista maanomistajia ja askolan offareita vaativista kisoista.
Yllätys oli pistemäärä verrattuna muihin ja varsinkin protoihin, olis kai pitäny ilmoittautua protoihin ![]() No taisi kaikilla protoilla olla tekniikkamurheita tai motivaation puutetta, joten se saattaa selittää osaltaa tuota...? Toisaalta alkukisa meidän osalta oli paljonkin tuota auraushommaa ja hermostuttavaa odottelua ja ihmeteltiin miksei puoleenkisaankaan mennessä yksikään proto ollut täällä ajanut.. Opittiin se ettei lähetä avoimille paikoille puskemaan umpeen, vaan tietoisesti haettiin rasteja puustoisimmilta paikoilta joissa maassa oli vähemmän lunta. Tuntui tuo suikkeli etenevän kohtuullisesti umpeenkin kun käytti ahkeraan pakkia. Rengasvalinta oli ehdottomasti paras mahdollinen olemassa olevista, leikattu pokkeri ![]() Putsas ittensä kiitettävästi kunhan hieman pyöri. Harmi homma tosiaan tuo satama-hampuusien keskeytys ihan loppukisoissa noinkin pieneen tekniikkamurheeseen, mutta huolto ei ilmeisesti ollut varautunut vaihtomaksaan tjs.. |
#360
|
||||
|
||||
![]() KIITOKSIA
Kiitoksia järjestäjille hyvästä kisasta ,ja erityisen hyvät kiitokset vinssimiehille jussi,tate ja,mika kyllä minä teitä kuskaan
ensikerrallakin kahville,vessaan,makkaranpaistoon jos lähdette kyytiin.ja kiitokset team ojala p 13. apuvirrasta meidän viimeisellä rastilla ,jonne sammutin auton eikä ollut virtaa startille . ja "kiitokset"sille mustan mersun kuskille joka näytti meille oikean ajosuunnan mäntsälän ajoalueen alussa. protoissa tuli kolmos tila aika rauhallisella ajotahdilla. ja kiitokset viellä huollolle" falkille",kaikki toimi hyvin. |
#361
|
|||
|
|||
![]()
Nyt ovat rastikuvat netissä nähtävillä osoitteessa: http://4x4.ruijanpallas.com/
|
#362
|
||||
|
||||
![]()
Montenegro racing 69, M10 kuski kiittää apparia (SJ69), kilpailunjärjestäjiä, maanomistajia, kanssakilpailijoita sekä korvaamatonta huoltohenkilökuntaa(repro ja sikakoppa)!
Kilpailu uudella autolla sujui hienosti, ja vieläpä ilman tekniikkamurheita! Suzuki tuntui "käteen sopivalta" lukuun ottamatta voimanpesää joka puhkui pellin alla... ![]() ![]() ![]() Muutamassa kohtaa reiteillä alkoi vituttamaan ajojärjestys, jos reitti on yhden auton mentävä ja reitin vieressä on 70cm lunta niin kumman siinä kohtaa kuuluisi tehdä tietä? 37pyörillä ja suorilla aksuloilla olevan VAI 42pyörillä ja PORTTAALEILLA olevan.... Mutta hauskaa oli pitkästä aikaa olla kisoissa mukana, ja oulaisissa nähdään! |
#363
|
||||
|
||||
![]()
Tuota tuli ja mietittyä,näytti olevan että isomman oikeudella tullaan,muut väistää...
|
#364
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Äänestä tiesi että ootte alueella.
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#365
|
|||
|
|||
![]() ajojärjestysLainaus:
nyybinä terveisin wr-range ,team loser |
#366
|
||||
|
||||
![]() PUUNSUOJALIINA JA SAKKELI
Kiitokset järjestäjille hyvästä kisasta. Kalusto pysyi ehjänä ja miehet kans.
Lumelle ja jäälle ei mitään voitu.Kiitokset kanssa kilpailijoille vinssiavusta, varsinkin NIVAlla liikkuneelle Teamille. Terveisin Team Tenderfoot (appari ROOPE) PS: Keltainen leveä puunsuojaliina sakkelilla jäi apparilta, minulta, LA- iltana muistaakseni rastin 228 ajouran vastapuolelle näreeseen. Joku oli korjannut talteen vaikka tultiin hakemaan...löytäjälle six-päck olutta jos saadaan takaisin kotiin. |
#367
|
||||
|
||||
![]() Kisa
Mukava oli ajella ja järjestelyt toimi hyvin.
Jeeppi kulki yllättävän hyvin lumessa ja tehoa oli riittävästi. Uusi etuakseli tuli sisäänajettua. Mitään teknisiä ongelmia ei tullut. Piste-eroa ei paljon seuraaviin ollut. Heikot kaaret estivät vaarallisille rasteille menon. Parilla vahingossa käytiinkin, mutta onneksi ei kuvaa ehditty ottaa. Liikaa ajettiin äärireittejä. Varsinkin eteläisellä alueella ekana etsittiin rasteja hangesta. Yksi löytyi 40cm lumen alta. Onni ei ollut myötä ja aikaa tuhlaantui. Mäntsälän takamailla tuli vastaan ajamattomia alueita ja meinattiin jäädä hakkuualueelle, kun ei löytynyt mitään paikkaa mistä vinssata. Onneksi lähti sitten lopulta hapella liikkeelle. Yksi kummallinen juttu havaittiin ennen ekan rastin ottoa. Kuljettajan sivupeili puuttui. En tiedä mitä sille oli käynyt. Oliko edes paikallaan kun auto tuotiin kisapaikalle? Eka vinssaus oli ennen kisan alkua, kun ajoin katsastukseen. Vinssasin yhden mummon ojasta. Niin ja vara-akseli tuli myytyä kun väkisin ostivat ![]() Kotiin tultua huomasin lukulasien jääneen kisa jeeppiin. Pyysin vaimoa katsomaan onko tulokset julkaistu. Eteen tuli vain viinalasti, kaljanjuonti ja oksennuskuvia. Kommentti oli "Minä kun luulin sinun ajavan oikeita kilpailuja". Olisko mieltä jatkossa laittaa ne erikseen vaikka sitsättiin. Varmaan kisoista kiinnostuneet katsojat ym voi tehdä saman päätelmän.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#368
|
||||
|
||||
![]() kuvia
yhdistyksen hovikuvaajalle myös iso kiitos!!
http://picasaweb.google.com/jeeppi36...vieksytys2010# |
#369
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
nyybinä, mylllis |
#370
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() itse ainakin pyrin samantien ajamaan sivuun jos pienempi pyöräisiä tuli vastaan, sekä jos olin reitillä tukkeena tietämättä mihin menossa, joten tuo ei kohdistunu tapsa4x4: lle tuo miun purkautuminen.. ![]() ![]() |
#371
|
|||
|
|||
![]()
Kisoissa oltiin ja ihan hyvin meni, hopeeta tuli. Melko pieni marginaali jäi loppupelistä Pylkön teamille, mut tälleen käy joskus. 11 pistettä taidettiin hävitä, eikä Mikkelin miehet puolestaan hävinneet meille kuin parikymmentä pistettä. Tiukkaa oli, ja hyvä niin. Aluks tuntu ettei tästä(kään) hommasta tuu hevonvi**ua, Patrolli eteni pelkällä vinssillä eikä leikattu Bokkeri pitänyt yhtään. Teki mieli tehdä henkilökohtainen keskeytys ja lähteä juomaan. Pikkuhiljaa kuitenkin homma rupes toimimaan hieman paremmin ja taktiikkaa muutettiin senverran että auraamaan ei enää lähdetä vaan haetaan rasteja mihin on jo jälet tehty.
Aamulla mulla ja Tapsalla rupes väsymys painamaan melkoisesti, onnex LaaLaa teki kevyen välikuoleman yöllä ja sai kuuden jälkeen hirveän virtapiikin. Viimeisen parin tunnin aikana saatiinkin vielä hyvin pisteitä kun haettiin LaaLaan ajaessa helppoja&nopeita rasteja. Autokin pelas hyvin koko kisan ajan, ja kotiinkin vietiin kisan jälkeen ajamalla. Tosin heti ekalla rastialueella vaihdeltiin TAAS kerran löpösuodattimia, mut onnex siitä selvittiin reilun puolen tunnin hommalla. Sen jälkeen löpö taas virtas. Aamulla alipainepumppu leikkas kiinni, tosin sillä ei enää ollut juurikaan merkitystä koska oltiin jo lähdössä kohti kisakeskusta muutenkin. Kiitoksia vaan kisajärjestäjille ja kaikille muillekkin asianosaisille, kisat oli todella hienosti järjestetty eikä valittamisen aihetta löydy. Tuloksetkin tuli mukavan nopeasti, pääs kotiin hyvissä ajoin. Toivottavasti ens vuonna taas! P03:n avustava vinssiapina |
#372
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Samaa mieltä Jappen kanssa. Minä itse tiedän että ko.miehistö on suunnitus cup:in konkareita ja varsinaisia persoonia,mutta tälläinen "sisäpiirin" vitsi ei oikein välttämättä avaudu ulkopuolisille. |
#373
|
||||
|
||||
![]()
Jotain tarinaa Team Forestin S08:n tiedotusvastaavan ominaisuudessa.
![]() Kiitokset järjestäjille, Mylpylle, maa-alueiden omistajille, kanssakilpailijoille ja yleisölle, oli hyvin järjestetyt hipat. Ainoa miinuksena voisi antaa kilpailukeskuksen ahtauden, mutta hyvinhän senkin kanssa pärjättiin, eikä noin pienellä paikkakunnalla varmasti ole sen parempia paikkoja, joten se siitä. Kisa lähti hyvin käyntiin, saavuttiin perjantaina pelipaikoille, saatiin auto katsastettua ja tarrat liimailtua. Parin oluen voimalla tuli kahtottua kuinka Suomi otti turpaan oikein kunnolla USA:lta ja läppärikin alkoi peilailla jo tuossa puoli yhden maissa illalla, reilun parin tunnin ahertamisen jälkeen, unta kupoliin ja aamulla semikankea herääminen. Kuljettajakokous, lähtö, ja sitten alkoikin mennä vähän pieleen. Valintana oli suunnata ensimmäisenä Mäntsälän ajoalueelle, siellä oli pari autoa ennen meitä ja valmista uraa ajamalla päästiin sentään metsän puolelle. Umpihankeen ei liikkunu mitenkään, ja noin puolentoista tunnin jälkeen saaliina yksi rasti ja 5 pistettä, lähdimme kohti uusia seikkailuja. Seuraavaksi kohti Monnikylän aluetta, sinne pellolla olevalle läimäreelle oli vähän vaikea päästä stanuluokan autolla, kun kolmantena oltiin siä, parin proton jäliltä. Meinas alkaa jo vähän hirvittää, että mistäs sitä oikein vinssaillaan jos tipahtaa raiteelta huti. Tässä vaiheessa oli melkein neljä tuntia aikaa kulunut, ja saaliina 3 rastia ja 15 pistettä. Tien toisella puolella sitten alkoikin kulkea vähän paremmin, oli jo tullut valmiita uria, missä alkoi päästä jopa ajamalla kulkemaan. Otettiin ”helpot” rastit ja kohti Henttalaa. Hetken aikaa siä kierreltyämme, alkoi aikataulu painaa pahasti päälle, jotain sapuskaa oli saatava ja SEO menisi kasilta kiinni, alue jäi kesken ja seolle. Pettymys oli karvas kun ei mitään oikeeta ruokaa saanutkaan ja sämpylän voimalla mentiin eteenpäin. ATV-puiston alueelle nyte. Meinattiin että siä menee niin kauan aikaa, että hyvä käydä siä hyvissä ajoin. Aiemmin satunnaisesti pihissyt rengas päätti alkaa pihistä oikein tosissaan kun sinne laitettiin ilmaa. -> Koska mein tiimillä ei pahemmin huoltoa ole, eikä viä ole tuo auton omistaja saanu edes kompuraa asennettua kaaraan (joka muuten voitettiin viime vuonna Askolan kisasta), jouduttiin ATV-puiston pohjois-osasta ajelemaan traikkuparkkiin, rengas tyhjäksi, puunsälä renkaan ja vanteen välistä pois, ilmaan täys -> ja matka jatkuu. Uusi yritys ATV-puistoon. Siä kulku oli ihan ok:ta ja tultiin alueen läpi, yllätys olikin suuri kun ei meinattu päästä mistään pois. Nooh, löytyi sentään jostain vähän lyhyempi reitti eikä tarttenu kivuta mäkeä ylös takaisin laavulle, vaikka sekin kävi jo mielessä. Kello about viis, suunnistaja kokee loivaa välikuolemaa, vaihtoehtoina mennä Mäntsälän alueelle (olisi ollut ehkä parempi vaihtoehto näin jälkeenpäin ajatellen) tai sitten Henttalan alueelle takaisin, joka jäi kesken ennen ruokailua. Aamuset kokemukset Mäntsälän alueesta oli vissiin niin pahoja, että päädyttiin Henttalaan. Sieltä muutamat rastit ja vähän ennen kuutta lähdettiin pois päin, maaliintuloajaksi 6:48 ja unta kupoliin. Palkintojenjako, Mylppy sai todellakin ansaitsemansa kiitokset 'ihan vähän tuut auttamaan' hommasta. ![]() Lämpimin terveisin: S08 suunnistaja/nörtti. ps. Tulipas novelli.. .. O_o
__________________
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa. |
#374
|
||||
|
||||
![]()
Seek & Destroy kiittää & kumartaa hyvästä kilpailusta ja huippuasiallisista järjestelyistä. (Vaikka katsastuksessa tulikin ensimmäinen hylky jo huutoetäisyydeltä.) Sääli että ajoalueiden rastittamisessa tehty valtava työ meni osittain hukkaan, kun alueita jäi ilmeisesti kokonaan ajamatta halukkaiden auraustiimien puuttuessa.
Kisataktiikassa on selvästi vielä hiomista, ja lisäksi tuli kalustossa esille muutamia oleellisia parannuskohteita. Toivottavasti noihin saadaan korjaus ennenkuin kilpailu tulee liian kovaksi meidän perusratkaisuillemme. Lainaus:
Yhden kolossaalisen turhauttavan rupeaman aikana (johon oli syynä enemmän oma kyvyttömyys kuin jonkun toisen) karkasi minulta taskupuhelu kotipuhelimeen. Puheluuni vastasi tytär Aino 13 v. ja kuunteli jonkin aikaa sisällön puolesta melko graafista yksinpuheluani ennenkuin ilmoitti äidille, että isillä kuulostaa olevan tosi kivaa. Pahoittelin tyttärelle jälkeenpäin, että hän joutui kuuntelemaan tällaista yksityiseksi tarkoitettua monologia. Tytär ei ollut moksiskaan. Sanoi sen kuulostaneen ihan radioselostukselta. Mitähän radiokanavaa meillä kuunnellaan päivisin poissaollessani? Seek & Destroyn psta - p
__________________
Life's a bitch, and then you don't die. - Vanha vampyyrisananlasku |
#375
|
|||
|
|||
![]()
Ensimmäinen talvieksytys on takana ja hauskaa oli. Katsastuksessa takajarrut eivät pitäneet kuin lukon kanssa mutta muuten ajokki kelpasi vissiin tarkan? syynin jälkeen kisaan. Ainoo särö hyviin järjestelyihin oli katsastusukkojen asenne, kyllä me älyämme siitä katsastuspaikalta kadota vähemmälläkin suunsoitolla...
Kisa alkoi oikein ammattimaisesti eli majoituksesta piti hakea sinne unohtunut kamera, sen jälkeen nokka kohti atv puiston pohjoista päätä missä askarreltiin 5-6 tuntia... Tuntui että pisteet on tosi tiukassa tosin reitit muuttuivat liikenteen myötä aina vaan parempaan suuntaan. Monninkylän peltoaukealla harjoittelimme tunnin verran auton irroittamista hangesta ilman vinssiä ja sen jälkeen kateltiin tarkkaan että jostakin löytyy aina vinssipuuta. Mäntsälässä hairahdimme käymään luolassa eli kaarettomalla se tarkoitti miinusta pistesaldoon, sitä se väsymys tekee. Idän ihme pelasi koko kisan ajan hyvin ainoat jännitysmomentit oli betonimyllyn äänellä loppuajasta käynyt etuvinssi ja voimansiirron vapinat siirtymillä, hardykiekko luultavasti otti siipeensä. Sähkön riittävyys oli välillä kysymysmerkki mutta sopivasti tauottamalla siitäkään ei tullut ongelmaa. Aikaisemmissa kisoissa reitaillut kytkin toimi nytten hyvin mutta siitä lisää rakentelutropikissa. Miehistön vireystila kesti hyvänä koko kisan ajan, ainoa iso juttu oli apukuskina toimineen Risukärsän saama erittäin ikävä puhelu jossa tuli tieto isoisän poismenosta. Syvä osanotto tapahtuneesta. Kaikesta huolimatta päätettiin jatkaa kisaa ja parempi niin että on muutakin ajateltavaa, surraan sitten kun sen aika on. Kaikesta huolimatta tulokseen oltiin tyytyväisiä ja porukalla todettiin että seuraaviin kisoihin autoon tulee kaaret, nytten useita satoja pisteitä oli sanatarkasti kätten ulottuvilla mutta kun sitä kuvaa ei voinut ottaa... Eli kiitos järjestäjille maanomistajille ja muille taustavaikuttajille kisoista, kanssakilpailijoille iso kiitos pitkämielisyydestä että jaksoitte varttua kun meillä toisinaan matkan teko oli hyvin verkkaista. Ja erityisen iso kiitos apukuljettajille eli Risukärsälle ja Tonttu80.lle, asenne oli kohdallaan koko kisan läpi ja yritystä ei puuttunut. |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ladoga 2010 | myllis | Tapahtumat | 224 | 03.05.2011 11:38 |
officross SIIRETTY 5/2010 | VooDoo Jeep | Tapahtumat | 152 | 03.05.2010 20:55 |
Offivarusteen TalviEksytys 2008 22-24.2 | Kentsu | Tapahtumat | 284 | 10.07.2008 12:22 |
Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 | Kentsu | Tapahtumat | 171 | 07.11.2007 12:23 |
Offivarusteen TalviEksytys 2006 | Kentsu | Tapahtumat | 139 | 26.02.2006 18:41 |