![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Vieläks teil on oma aitio "luolassa"?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Eka rasti. Huhujen mukaan oli ollut miltei tippa silmässä ekan lommon kohdalla ![]() Kuramatoja kovalla pohjalla. Ypyrit ylittää. Haukut vaihtaa vetoakselia, liikaa pitoja vitaralle? Vinssiongelmiakin oli ollut. -baxxter- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lumi kuulemma aiheuttaa ihan oikesti ongelmia, ekoina autoina olleet protot vinssaa tasaisellakin...
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Parhaimillaan ollu kainalohin asti lunta tuolla reitillä. Lipposen miehistöstä vinkattiin tämmöstä.
|
|
#5
|
|||
|
|||
lunta riitää
Terveisiä vaan täältä mielyttävästä lumisesta Askolasta, kunnassa jossa edes edge yhteys olisi luxusta... Tämän takia en mitään hirveää reportaasia rupea pitämään.
Eli kuten on aikaisemminkin sanottu, niin lunta on toisaan riittänyt. Ensimmäiset tunnit porukka lähinnä vinssasi itselleen uria alueilla. Viisi autoa on keskeyttänyt / tullut maaliin - mastoautotarvikkeen rangeen tuli jotain teknisiä ongelmia, tarkemmin en ole tietoinen. - Team Luuri eii vaan tullut toimeen sähölaitteiden kanssa ja he lopettivat pelin uupuneina. - Double Troublen suuri paluu meni sitten latausongelmiin ja he päättivät jättää pelin tähän vaiheeseen. - lost boyssilta meni volvo särki - Ironpigs, eli Roope kavereineen päätti hankkia syyn paremman koneen vaihtamiseen jeeppiin, eli kone paskana. T:Mylppy
__________________
askolan offroad ry |
|
#6
|
|||
|
|||
|
On liki samanlainen keli kuin ekassa talvieksyssä.
Paljon lunta ja keli nollan pinnassa,nyt vaan sitä lumenpaskaa on tuplat enemmän. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Rangesta lenti kampiakselin siivapyörä maata kiertävälle radalle, vieden mukanaan suodattimet ja menohalut. Mäyriksen avulla traileriparkkiin. Kiitoksia avusta !!
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lipponen menossa.. ..Lipponen tulossa. Cruiserit ajoivat poistieltä, etualalla Kankku, taustalla PeteTurku..... -baxxter- |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
PAULI PAULI , Muista kuiteskii et Auto alkaa -kirjaimella,eli Audi tai Amerikkalainen,Tai täys moottorinen Ange Aover,sit monta hymynaamaa(en osaa)
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Mis ootte? Tulkaa tänne?
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
LostBoys (P04) poistui tänään tosiaan aikaisin.
Kaikki alkoi mennä väärään suuntaan jo eilen illalla kun Suomi hävisi jääkiekossa ja läppärin akku todettiin aivan kuolleeksi kisakeskuksessa, eikä Blondin jarruissa ollut kehumista katsastukseen mentäessä, vaikka kotoa lähdettäessa kaikki pyörät lukkiutuivat hienosti jarrutuksessa, ja iskunvaimentimen alakiinnike oli vääntynyt hankaamaan pahasti vannetta. Kisassa jarrut sitten katosi kokonaan, jo ennen kuin päästiin kunnolla kisakeskuksesta ulos. No ne löytyi pääosin vajaan tunnin aherruksella samalla reissulla, kun käytiin hakemassa kadonneiden rastilistojen ja aluekartan tilalle uudet kisakeskuksesta. Sitten heti parin rastin jälkeen ensimmäisellä rastialueella, katosi moottorista öljynpaineet ja kalkatus oli infernaalinen. Kone ei pysynyt käynnissä kuin hetken, jonka jälkeen se tarvitsi vähintään 15 min jäähdyttelyä. Viimeksi kun Blondi piti vastaavanlaista meteliä, niin silloin selvittiin kytkinrempalla. Nyt kyllä motti täytynee avata. Päästiin kyllä itse pois metsästä, ja pikkutiellä osui vastaan henkilökunnan LJ, joka veti meidän torille parkkiin. Siitä sitten huoltoauton vetämänä kotiin. Nyt on saunottu ja voisi seuraavaksi kömpiä omaan sänkyyn nukkumaan. Kaikki mitä kilpailusta ehdittiin nähdä oli hoidettu erinomaisesti, kiitokset järjestäjille ja maanomistajille. T:Ismo Viimeksi muokannut ismo : 27.02.2010 19:29 Perustelu: kirjainhäröjä ja unohdettuja kommelluksia |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Louhoksen alueella oli mukavasti toimintaa. Helvetin liukasta oli.
Tuntu ettei mikään töppönen pitänyt ollenkaan. Ei edes harbourien Olis ollut edelleen se ettappi leijona pullo Bertassa, mut onneks huolto pelas ja dehydraatio ei päässyt vaivaamaan. Lipposen pitbullit kyllä piti tossa kinkamalla ihmeen hyvin![]() Kova kisa vissimiehille, olis vaan niin halvatun mukavaa olla mukana.
__________________
-Janne- Fj-40 -68, BJ-40 -77, HJ-60 -85, CJ-5 -68, CJ-5 -64 |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ja toivotaan et kukaan ei saa tuolla apinoidessa "kuolemantautia" ja vilustu pahasti,nyt pitää malttaa vaihtaa sukkaa ja pöksyjä ajoissa ,tai ainakin kuivatella järjestäjien nuotioilla!
__________________
www.ipefix.fi Viimeksi muokannut Ipe64 : 27.02.2010 22:00 |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Rahkaissuolta löytyi pari autoa, yllättäen vinssinarut piukalla ylämäen suuntaan. Hilux oli päättänyt ottaa huoltotauon ja tiputtanut kummin vanteelta. On se sormenpää vähän mustunut, kun starttipilotti-rengasremontissa sattuu ja tapahtuu ![]() Ainakin sen verran oli apuja, että ovat tuossa parkkipaikalla jatkamassa rengastöitä. (ei lifti niin tyrkyllä ole sormia murskaamaan, kuin kuvasta saattaa luulla) Olishan noista tiimin sankareista lisää kuvia kun ollaan päällään lumihangessa, mutta säästetään ne kuvat niiden kotijoukoille. Mikäs siinä, kun vaimo on kuulemma luvannut ettei ole rapula aamulla. ![]() -baxxter- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ladoga 2010 | myllis | Tapahtumat | 224 | 03.05.2011 11:38 |
| officross SIIRETTY 5/2010 | VooDoo Jeep | Tapahtumat | 152 | 03.05.2010 20:55 |
| Offivarusteen TalviEksytys 2008 22-24.2 | Kentsu | Tapahtumat | 284 | 10.07.2008 12:22 |
| Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 | Kentsu | Tapahtumat | 171 | 07.11.2007 12:23 |
| Offivarusteen TalviEksytys 2006 | Kentsu | Tapahtumat | 139 | 26.02.2006 18:41 |