Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.02.2010, 21:56
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Remotecontrol Näytä viesti
Nojuu ja voi melkeen sanoa että häkissä eläminen on pientä verrattuna muihin ongelmiin mitä suomessa lapsilla on ja muualla maailmassa.
Eikä ehkä tekis kauheesti pahaakaan, jos aina sillo tällö vähä häkitettäs ihan tiettyjä ihmisiä ihan varmuuden vuoks tasasin väliajoin Mitä turlkistarhaukseen tulee.. Eläinkin antaa armoa uhrilleen... Ihminen on pahin peto mitä maan päällä on! Yksittäinen ihminen ei voi vaikuttaa suoranaisesti yhdenkään elikon hyvinvointiin... Mua vaan ottaa pattiin, että mikä tollases karvareuhkas maksaa nii paljo.. Mää kuvittelin että 25 vuotiaana olen tarpeeks vanha pukeutumaan aitoon turkkiin.. Ja vitut, mulla vielälään ole fyrkkaa ostaa sellasta turhaketta!!
Ehkä joku päivä... Tai mitäs tollaseen tarhaukseen vaaditaan.. Jos siihe sais vaiks jottain EU-tukia?? Kun ei tosta maatiaiskanojen kasvatuksesta oikeen tule mitään... Seittemän kanaa riittäs.. Mutta menee joku miljoona euroo kanalan remonttiin.. Ei iha tuo tuotto ja kulut kulje käsi kädessä.. Helvetin hifihifi-vehkeitä tarttee olla nii paljo ton Eu:n takia..
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Yhyy, kyynel, juna on myöhässä. VonLeka Chit-Chat 8 03.03.2010 19:21

Sivu luotu: 13:51 (GMT +2).