Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 24.02.2010, 17:17
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Muistelisin että kun hommasin Dynaan (vm. 1974 3.0 B-kone) uusia kärkiä, katseltiin dieselipajassa että samat kärjet löytyivät kaikista Toyotan isommista esikammiodieseleistä läpi vuosikymmenten. Eli L, 2L, B, 3B, H, 2H ym. En kyllä mene takuuseen että kaikki olisivat tehtaalta ihan samoja, mutta tuollaisia tietoja oli dieselipajan opuksessa joskus kolme ja puoli vuotta sitten kun tilailtiin uusia. Hyvin ne silloin toimivat.

Kerran oltiin myös Ravijoella ajelemassa kaverin LJ:llä, jossa oli mystisiä käyntihäiriöitä, muistaakseni käytiin sillä reissulla hakemassa jonkun paikallisen varaosina seisovasta HJ-60:stä suutin 2L-T:hen. Jouni muistaa ehkä kertoa miten se toimi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään BJ40 HJ60/61 tekniikalla, projekti HJ40 O/M/V Ajoneuvot 19 15.06.2009 05:16
Onko SJ410 ja SJ413 pyöränlaakerit samat? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 02.02.2009 07:55
Onko samat sisuskalut? Tekniikka & Jutustelu 2 16.10.2006 21:28
Onko 2L-T:ssä ja 2L:ssä samat suuttimet? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 3 12.09.2006 07:49
m.hj60 ja bj40 osina linttala O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 01.05.2006 09:56


Sivu luotu: 04:11 (GMT +2).