![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() ainaki tänää omasta rakkineesta jouduin käsipumpun lämmittää kuumailmapuhaltimella et sai käyntiin.savua tuli putkesta ja yritti pyörii mutkun ei lähtenä
|
|
||||
|
||||
![]()
No niin mäkin oon tehny, mutta ei mitään. Polttoainelinjaa ja pumppua oon lämmittäny kaiken muun ohessa, ja ihan turhaan. Nim. Redfox on taputellu ja paijannu autoa kehujen kanssa, eikä sekään ole auttanu. Eikä myyntiuhkaukset, mitkä taas toimii koiriin (Apula).
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Niin ja autohan on siis ajettu tuolle leposijalle mistä ei enään lähde tulille ...
Kun kerran pata pyörii kunnolla ..ja polttoainetta tulee ..mutta ei lähde ...olet ostanut KESÄAUTON ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kattoisit nyt kuitenkin sen sammuttimen kun voipi olla jäänyt päälle, on joskus niinkin käynyt. tuuppaa kyllä savua mutta ei syty.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kesäautohan se. Puhelimessa tänään meinasin myydä pelin Saharaan. Ei edes tarttis hehkuja
![]() Pitää huomenna yrittää selvitellä TAAS vikaa. Hitto kun pitää opiskella kaikki tekniset hommelit aina jokaisen vehkeen kohdalla. Ei oo mun vahvinta alaa, mä vaan ajan, muut hoitaa tekniikan... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeps pilotin kannalla ollaan täälläkin mutta tuo sammuttimen jämähtäminenki on aivan mahdollista tuollaisissa pakkasissa. ite vaihdoin omaan hj:hin tänään suotimen kun eileen yritti jäätyä.. oli sitte hiukan kalliita m-filtterin suodattimia kun 15e kpl.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Olisko kuitenkin alkanut horia ilmaa edellisellä ajolla, ja yön (tai kauanko sitte seisokaan) aikana valu letkut tyhjiksi eikä ime enää kuin ilmaa? Vai onko siinä sitte kirkas letku pumpun ja suodattimen välisä mistä tiiät ettei ole ilmaa?
Muuan 850:ssä oli tässä vasta semmonen oire, että oli lähteny käyntiin mutta pian ei vastannu kaasuun ja sammu. Ilmavuoto löyty suodattimen jalan banjosta, päässy löystyyn itekseen. Niin ja savua kyllä työnsi tämäkin startatesa |
|
|||
|
|||
![]()
Juu, laita läpinäkyvää letkua pa-linjaan niin näet mitä siellä oikeasti tapahtuu. Ja sitten tosiaan jos on sähköä saatavilla niin kuumailmapuhallin on tohoa huomattavasti parempi vehje imusarjan lämmittelyyn. Ensin sarja lämpöiseksi ja sitten imuaukkoon startatessa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajero ei käynnisty -.- | jusshako | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 25.03.2013 17:35 |
12H-T sähkövikaa -> ei käynnisty | Hessu888 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.09.2008 15:47 |
Moottori ei käynnisty | Nerd-O | Chit-Chat | 21 | 16.08.2007 07:53 |
LJ suutinremppa ei käynnisty | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.03.2007 21:09 | |
trooperin sähköt (ei käynnisty) | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.05.2006 10:46 |