Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.02.2010, 01:16
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

http://bojo.hopto.org/Auto/Japan/Nis...ol%20160%20MQ/

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.02.2010, 07:41
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiipe Näytä viesti

thänks



eilen nostin tosiaa ton kannen irti ja halkihan se oli. noo kaivelin varastosta hjyvän b-osan ja täytynee kasata toi sillä. täytynee näyttää hieman vingua tänää kanaville jos virtaukset hiukka paranis

motonetin nettisivut näytti et yhtään yläkerran tiivarisarjaa eikä muitakaan yläkerran tiivestettä ois suomessa...
täytynee marssia paikallisees koneistamoon kyselee et jos ne sais tiivareita tilailtua...


meinasin oikasuttaa ton kannen mut lienekkö toi ees tarpeen, ku kunnossa se on ollu pois nostaessaan et kaitpa toi vielä suora on. ei kai tollanen malmikasa kovin helposti mee mutkalle???

Viimeksi muokannut jv : 18.02.2010 08:11
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.02.2010, 10:35
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

kantta tuli eilen ihmeteltyä ja semmonen 8h vinguteltua... hieman kanavia siistin ja kohdistin imu- ja pakosarjat.

huomatkaa työstö valo, nordikin hid400:nen keenonia sen olla pitää






pajjon pitäs tehdä mut täää perkeleen flunssa ei meinaa antaa periks... pitääks sitä siirtyä kuumavesi - rommi linjalle
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.02.2010, 11:12
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

ota vaan lastu pois pinnasta .
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.02.2010, 09:41
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

jaahas. kansi poka vaikuttaa onnistuneen. ei tehny painetta eikä lämmenny liikaa. kuset ja paskatkaan ei sekottunu keskenää
kannen vingutuksestakin ilmeisesti ei ollu haittaa, taitaa virrata hieman paremmin.
ennen ahto maks 1.5bar nii eilen ku kävin koeajolla nii maksimi ahdot oli jotain 2.1-.2.2 bar varmaks en sano kun oli nii hankala seurata mittaria kun 4kpl 39,5" pokkeria hakee pitoo viel pitkälpuolel kolmosella


taitaa olla hukkaportin paikka
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.03.2010, 18:53
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Kaaria






tänää valmistu taka kaaret. viel pitäs jossain vaihees vääntää kehikko eteen ja puskutin tehrä...



ohjustehostintakin laittelin... mikähän lie vikana kun tuntuu et kun kierroksia nostaa nii paine kasvaa vitulliseks letkuissa. yks paluupuolen letku jo räjähti ja senkin pitäs kestää kummiskii min.16bar.
nyt laitoin ihan hydeletkun banjopäil ni kestää, mut
miks mul on paluupuolellakin nii kova paine? tehostaa kumminkii ihan ok tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla.
nii ja pumppuhan oli itte kutiteltu saginaw ja välitys lähes 1:1.


nii ja jos joku viel kertos et kumpaan lähtöön simpukassa kuuluu laittaa paineletku. muistini mukaan etummaiseen ja siinä se on mulla nytki.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.03.2010, 00:51
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Ootko varma että paluupuolessa ei ole tukoksia ja kaikki reiät/liittimet/letkut on riittävän isolla sisäreiällä? Meneekö paluu suoraan säiliöön? Letkut oikeinpäin? Melkonen paluupaine jos letkut räjähtelee.......
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.03.2010, 11:35
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Minullakin tuli ensimmäisenä mieleen että onko paluu puolella jokin tukos. Voiko olla että letkusta lähtenyt sisäpinta "kuoriutumaan". Tai onko pumpun tuotto niin iso ettei letku koko enää riitä? kaikki paine mitä paluu puolella on heikentää joka tapauksessa tehostusta.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.03.2010, 22:20
HannuNurminen:n Avatar
HannuNurminen HannuNurminen ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: heinola 10, Finland.
Viestit: 820
Perusasetus

Mul oli Gazin orbis sama ongelma, mut sitä viisaammat selitti sillä että on vääränlainen orbi, mistä puuttuu vapaa kierto mahdollisuus, niitä kun kuulemma on kahta mallii... Itse en siihen koskenut, koska viisaammat neuvoivat olemaan purkamatta, enkä nyt sit tiedä mikä oli totuus. Painetta oli aina, ja tyhjäkäynnil kesti suodatin mut kun painoi kaasuu niin suodatin hajos.

Mut toinen vika mikä vois olla todennäköisempi sun tapaukses on se että jos sul on uusii letkui siel, niin joku niistä on puristettu vääril leuoil ja se sisäreikä on menny liian pieneks. Sellaistakin on tapahtunut, ja se selvis kolmannen tehostaja pumpun vaihdon jälkeen kuulemma. Oli siis paine puolel täs tapaukses.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Poistettu fedima extreme evo2 235/85/16 +mb vanteet HV O/M/V Renkaat ja vanteet 3 02.07.2010 17:34
Myyty NISSAN PATROL PICK UP perse arska O/M/V Ajoneuvot 0 18.08.2009 11:22
M:patrol pick-up *myyty* Jouni_S O/M/V Ajoneuvot 9 05.05.2008 20:02
M/V. Patrol Pick-up Ramo82 O/M/V Ajoneuvot 3 31.10.2006 11:52
"Jormakas" patrol pick-up Epeli Chit-Chat 0 22.11.2005 23:46


Sivu luotu: 14:46 (GMT +2).