Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 14.02.2010, 17:22
jpisteh jpisteh ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 185
Perusasetus

Venttiilivälysten ollessa liian suuret, niin yleensä tulee oireet äänenä, eli moottorista kuuluu voimakas ääni venttiilikoneiston suunnalta, se ei juurikaan muuten oireile (vedossa ei huomaa).

Venttiilivälysten ollessa liian pienet, niin yleensä oireet tulee huonossa käynnistymisessä ja pakokaasupäästöissä. Pienet välykset ovat äkkiä venttiilien surma, jolloin tulee kansityö.

Tuollaisessa SD33 on varmaankin venttiilien säätö ohjeiden mukaan 20....40 tkm, joten veikkaan että kyllä siihen joskus on jo venat säädetty.

Olen joskus muinaisuudessa SD22 venoja säätänyt (sama kone 2 mukia vähempi), niin uskoisin että tunnista voi jäädä kahvitauko jäljelle...

j.h

Kantaa tarkoittaa liian pienet välykset. Eli venttiili ei sulkeudu....
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki sj410 venttiilien säätö jopik Tekniikka & Jutustelu 18 02.01.2010 21:43
patrol venttiilien säätö boozer Tekniikka & Jutustelu 1 06.09.2005 08:52
Toyotan palakoneen venttiilien säätö -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 6 21.07.2005 17:39
BJ-40 venttiilien välykset??? Jare Tekniikka & Jutustelu 5 28.06.2005 20:24
BJ-40 venttiilien säätö Tekniikka & Jutustelu 3 18.09.2004 01:00


Sivu luotu: 13:14 (GMT +2).