![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kokeiltu on monilla hehkuilla.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Venttiilivälysten ollessa liian suuret, niin yleensä tulee oireet äänenä, eli moottorista kuuluu voimakas ääni venttiilikoneiston suunnalta, se ei juurikaan muuten oireile (vedossa ei huomaa).
Venttiilivälysten ollessa liian pienet, niin yleensä oireet tulee huonossa käynnistymisessä ja pakokaasupäästöissä. Pienet välykset ovat äkkiä venttiilien surma, jolloin tulee kansityö. Tuollaisessa SD33 on varmaankin venttiilien säätö ohjeiden mukaan 20....40 tkm, joten veikkaan että kyllä siihen joskus on jo venat säädetty. Olen joskus muinaisuudessa SD22 venoja säätänyt (sama kone 2 mukia vähempi), niin uskoisin että tunnista voi jäädä kahvitauko jäljelle... j.h Kantaa tarkoittaa liian pienet välykset. Eli venttiili ei sulkeudu.... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki sj410 venttiilien säätö | jopik | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 02.01.2010 21:43 |
patrol venttiilien säätö | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.09.2005 08:52 |
Toyotan palakoneen venttiilien säätö | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.07.2005 17:39 |
BJ-40 venttiilien välykset??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.06.2005 20:24 |
BJ-40 venttiilien säätö | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.09.2004 01:00 |