![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joo... Ladan kone & laatikko olis kans yks vaihtoehto, se vois mennä läpikin paremmin 1,5 tai 1,6 litraisena.
Kuulemma uudemman ruiskuladan lohkon saa porattua 1,8 tilavuuteen. Huhu kertoo, että joku padasjokelainen kansiviilari olis mittauttanu vapaastihengitettynä ko. rakkineesta 170hv takapyöristä, johan alkais suskakin liikkua kun olis joku 150 kaakkia... (muutoskatsastus tietty vakiokannella...) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
turbo koneen vaihto | jami63 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.04.2006 20:32 |
Koneen vaihto ja tehomittaus | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.11.2005 18:51 |
Koneen vaihto astroon... | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.02.2005 10:48 | |
GMC s15 koneen vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.02.2005 16:45 | |
lj:n koneen vaihto | arska4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.10.2003 19:45 |