Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 11.02.2010, 02:12
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

HELVETTI MITÄ TOUHUA

Mulla nousi vero% just 4:llä vaikka palkka ei oo noussut! eli taitaa mennä noille se mun 4% mikä mulle lisättiin V...u.
Tolle paapomiselle täytyy tehä loppu ja äkkiä. Vai haluuko johtoporras että täällä on kohta kaikki työttöminä kun ei tosiaan kannata enään käydä töissä kun saa ilman töissä käyntiä kaikenmailman etuja joka paikasta (tää kyllä taitaa koskee pelkästään noita pakolaisia)
Joskus aikoinaan kun jouduin työttömäksi niin ei tuolta sossusta mitään saanut, sano vaan että myy autos niin pystyt maksaa vuokras.
Kuulin joku aika sit aika masentavan tarinan ja se menee näi kaveri joutu työttömäksi ja ei saanut mistään rahaa kun olisi pitänyt maksaa kämpän lainaa. Sossu tokas vaan että myy kämppäs ja siirry vuokra kämppään niin sulla on varaa ite maksaa toi vuokra niillä rahoilla mitä asunnostas saat. Kaveri laitto kämpän myyntiin mutta ei mennyt kaupaksi ja velka vuori nousi koko ajan kunnes kunta otti sen itelle kun oli siinä takaamassa lainan. Kaveri joutu muuttaa vuokra kämppään ja nyt sit sossu maksaa sen vuokran joka on isompi kuin se lainan lyhennys erä olisi ollut, ei voi kuin ihmetellä tätä menoa. Kaiken huippu on se että sen vanhassa kämpässä asuu nyt noita pakolaisia.

Pitäis pitää kunnon mielenosotus noista pakolaisista jotka syö meidän leipää ilmasiksi
Hulluksi voisi kutsua sitä pakolaista joka töissä käy jos kerran kaikki maksetaan vaikka ei tekis töitä ollenkaan.

JOKU KÄYRÄ NOUSEE AINA RANKASTI KUN NÄITÄ LUKEE TAI KATTOO
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Totuus Pentagonista" MikaH Chit-Chat 10 17.05.2011 22:37
Totuus nelivedosta Tekniikka & Jutustelu 1 17.10.2006 18:54
Totuus Laskos Jokes 0 11.10.2002 13:40
Totuus naisista SamppaFIN Jokes 0 18.07.2002 14:11
Totuus Euroviisuista! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 14.06.2002 02:32

Sivu luotu: 04:24 (GMT +2).