Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.02.2010, 00:38
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZAU Näytä viesti
Tää on joko chryslerin 8 1/4 perä tai 35c, C klipit on tässä perässä vetareissa,mutta se avain koko pitäs tietää että saan oikeen avaimen hommattua.Mistään en löytäny kunnollista kuvaa mikä ero on cryslerin 8 vartti perällä ja dana 35c.
Kyllä se sitten D35 on, Grand Cherokeissa ei pitäisi olla muita aksuloita kuin joko D35 tai D44a. Mutta eihän sitä Jeepistä ikinä tiedä, on niissä muitakin outouksia tullut vastaan...

Helpoin tapa erottaa D35 ja Chryco 8.25, on 8.25:n banjon pohjassa oleva tasainen kohta. D35 on kokonaan ovaalin mallinen. Tosin on erittäin helppo sekoittaa keskenään.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jappe Näytä viesti
Avaa varoen. Jos se ruuvin päässä oleva tappi katkeaa sinne reikään, niin sitten homma ei ole enää helppo.
Kokemuksesta voin sanoa, ettei tosiaan ole

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.02.2010, 09:11
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Jotain tunnistekuvia tuossa: http://www.jamant.fi/vinkkeja-peraon...uvia-i-16.html

Ja se avain löytyy tuosta: http://www.jamant.fi/kiintolenkki-fi...52-p-1072.html ja uutta tappia sitten tuossa: http://www.jamant.fi/lukitusruuvi-xj...502-p-667.html
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.02.2010, 20:04
ZAU:n Avatar
ZAU ZAU ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: vaasa
Viestit: 2.956
Perusasetus

Vetarit saatu irti,ristitapin pulttiin löyty avain työkalu liikkeestä.Laakerien irroitus vaikuttaa haasteelliselta,tuntuu olevan lujassa ja ulosvetäjää ei tohon ole millä sais laakerin nypättyä irti,onko ideoita kellään millä ne saa irti.
__________________
Uaz/Gaz/Zil varaosia-> UAZ Osia.

zau(ät)offipalsta.com

Nolnelnol-7181850
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.02.2010, 20:09
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Miksi ne laakerit pitäis saada pois, ei ne oo rikki (ikinä ole nähnyt risaa vetarin laakeria 90-> Jeepissä, usean vaihtanu, mutta ei ne rikki ole olleet, vetari niissä rikki menee...)??
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.02.2010, 20:11
ZAU:n Avatar
ZAU ZAU ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: vaasa
Viestit: 2.956
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Miksi ne laakerit pitäis saada pois, ei ne oo rikki (ikinä ole nähnyt risaa vetarin laakeria 90-> Jeepissä, usean vaihtanu, mutta ei ne rikki ole olleet, vetari niissä rikki menee...)??
No laakeri pinta oli vetarissa kulunut ja laakerissakin oli jälkiä kulumisesta,eli vaihtoon vaan tässä ei säästellä kun itelle tekee.
__________________
Uaz/Gaz/Zil varaosia-> UAZ Osia.

zau(ät)offipalsta.com

Nolnelnol-7181850
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.02.2010, 20:16
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZAU Näytä viesti
No laakeri pinta oli vetarissa kulunut ja laakerissakin oli jälkiä kulumisesta,eli vaihtoon vaan tässä ei säästellä kun itelle tekee.
OK!! Ethän laita mitään offset -laakeria, se ei pelasta vetaria, joudut vuoden sisään tekemään remontin uudestaan....

Ulosvetimellä lähtee, veto-massavasaralla, rikkomalla laakerin koolin, hitsaamalla kooliin pahkaa (jäähtyessään irtoaa)... tapoja on yhtä monta kuin on tekijää....
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.02.2010, 20:18
ZAU:n Avatar
ZAU ZAU ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: vaasa
Viestit: 2.956
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
OK!! Ethän laita mitään offset -laakeria, se ei pelasta vetaria, joudut vuoden sisään tekemään remontin uudestaan....

Ulosvetimellä lähtee, veto-massavasaralla, rikkomalla laakerin koolin, hitsaamalla kooliin pahkaa (jäähtyessään irtoaa)... tapoja on yhtä monta kuin on tekijää....
Ei vaan vetarit viedään täytettäväksi,näin tehtiin tojotaankin ja kestäneet ovat.Kiitos neuvoista tarvii kokeilla tota hitsi hommaa,massavasaralla ei lähtenyt kun päät ei kestäneet
__________________
Uaz/Gaz/Zil varaosia-> UAZ Osia.

zau(ät)offipalsta.com

Nolnelnol-7181850
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Jeep Grand Cherokee w211 O/M/V Ajoneuvot 6 16.08.2009 16:38
Myydään / Vaihdetaan Grand vitaran taka-akseli vm~99 Yare O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.02.2009 19:40
Patrollin taka-akseli kysymys? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 30.12.2008 21:06
Myydään Suzuki Grand Vitara taka-akseli -99 Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 14.10.2008 11:48
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50


Sivu luotu: 07:45 (GMT +2).