![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() mullakin löytyy luksusvaunu sprite400 -76 kok p. 660kg, nii ja turbodaily -89, en tosin kuulu karavaanareihin.
|
|
|||
|
|||
![]() kaikkien kaveri!
Joo karavaanareita ollaan! Meillä on tommonen Fiat-alustainen Knaus Traveller 700.
|
|
||||
|
||||
![]()
Aikas paljon on karavaanareita palstalla.... Kiva juttu kans sekin... Lisääkin saa ilmotautua...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
HEP!
EDIT: eiku EI, mä luinkin otsikosta että karvanaamareita.... Niihin mä kuulun. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
sprite ja iveco hävitetty ja hankittu 207 homer vai hymer-mobil museoikäinen mut ei vielä museorekisterissä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hobbylla mennään ja ja rekisteröitynytkin mutta en nyt muista nroo.
|
|
|||
|
|||
![]()
Oho, meni taas vastaa lainaten..
|
|
||||
|
||||
![]()
AAAAAAAAAAAAA mistä saan asuntovaunun rungon + rakenteluaikaa????
DO WANT! DOWANTDOWANTDOWANT!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|||
|
|||
![]()
Tsiisus!
|
||||
|
||||
![]()
Mites tuommoinen?
![]() Tai tuollainen heikommille peruuttajille ![]() http://www.youtube.com/watch?v=56XL0TysIn0 Vai oliko tää topiikki vain numeroiduille tientukoille ja bensansäästäjille ![]() |
|
|||
|
|||
![]() KomiaLainaus:
Jahka matkaaja 6000 on elinkaarensa päässä niin täytyy hankkia tollanen ! aivan loistavan kompaktin oloinen paketti ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Palokuntalaisia palstalla??? | Käyttäjä | Chit-Chat | 114 | 16.02.2025 14:10 |
Aprillipila palstalla :) | Morjenz | Chit-Chat | 18 | 02.04.2009 19:37 |
Perämoottoritietäjiä palstalla ? | Heguli | Chit-Chat | 12 | 13.05.2007 17:54 |
palstalla cnc-koneistajaa? | Jeeper | Chit-Chat | 2 | 29.11.2006 17:54 |