Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 08.02.2010, 18:08
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

jos oot kannen jo nypänny pois niin katoppas tuleeko mäntä ylös asti.jos kanki mutkalla niin mäntä jää alemmas kuin normaalisti.tämä siis jos kanki ihan mutkallamutkalla.jos vaan vähän niin ei välttämäti huomaa enenkuin sen ulostaa koneesta.onkos kangessa tai sen laakereissa välyksiä kummassakaan päässä?
edit. jos kone meni kerrasta jumiin niin 99 pros. varmuudella kanki+mahdollisesti mäntä vaihtoon.
hyvänä esimerkkinä kaverin 900 kawasaki jossa oli yön aikana kaasari vuotanu aineet pyttyyn ja aamulla pelkällä startilla nestepuristusta vasten kanki tuhannen mutkalle,ei toisinaan vaadi etes voimaa tahi nopeutta niin menee jo makkaralle.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.

Viimeksi muokannut kaistapää : 08.02.2010 18:12
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Startti nakuttaa tyhjää? tmx50 Tekniikka & Jutustelu 5 07.02.2010 09:32
Patrolli paukuttaa ja nakuttaa Rolpatti Tekniikka & Jutustelu 0 18.05.2009 21:12
Jeep KJ CRD nakuttaa Kulttis Tekniikka & Jutustelu 3 11.09.2008 20:55
454 nakuttaa Yleiset 1 15.06.2004 11:13


Sivu luotu: 11:27 (GMT +2).