![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
||||
|
||||
|
no siis esim ahonsedältä ei edes saa kokoon 35/14,5 kokoon ketjuja, ja sanoi ettei saa muualtakaan.
traktoriliikkeestä löytys, mut nekin olis ihan liian pitkät ja liika kapeet. hintaakin 4kpl olis noin 1400e. ja sit sen päälle työt viel. ni jäi ostamatta. ja kyllä täällä on monikin ketjuilla varmaan ajanut. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
| Ozi-Apua? | A45 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 03.10.2005 10:36 |
| APUA! | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.01.2005 19:16 |
| HJ 60 apua | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.11.2004 15:49 | |
| Apua! | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.04.2004 21:43 | |