Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 07.02.2010, 21:03
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

no siis esim ahonsedältä ei edes saa kokoon 35/14,5 kokoon ketjuja, ja sanoi ettei saa muualtakaan.
traktoriliikkeestä löytys, mut nekin olis ihan liian pitkät ja liika kapeet. hintaakin 4kpl olis noin 1400e.
ja sit sen päälle työt viel. ni jäi ostamatta. ja kyllä täällä on monikin ketjuilla varmaan ajanut.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) Tekniikka & Jutustelu 5 03.01.2006 00:36
Ozi-Apua? A45 Tekniikka & Jutustelu 19 03.10.2005 10:36
APUA! Gemari Tekniikka & Jutustelu 3 24.01.2005 19:16
HJ 60 apua Tekniikka & Jutustelu 4 27.11.2004 15:49
Apua! Tekniikka & Jutustelu 4 10.04.2004 21:43


Sivu luotu: 10:55 (GMT +2).