|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#126
|
||||
|
||||
Lainaus:
Onkohan miun vanteet samassa kontissa, ku nekin pitäis saada ennen eksytystä että saa auton leimattua. |
#127
|
||||
|
||||
Hyvä Markku! Kuulostaa ihan meikäläisen reissuilta!
|
#128
|
||||
|
||||
Noniin, reilu kuukaus eksytykseen.. kuinhan käypi..?
Joutu vähän jo ulkoistamaan hommia et kerkiäis paremmin, eli aksulat, tukivarret ja runko kävi muualla puhalluksessa/maalauksessa, tänään kävin hakees pois, ihan välttävää jälkeä ja onpahan vähän reilummin kalvopaksuutta kun mitä ois ite saanu paskalla motonetin ruiskulla. pikkasen joutuu joihinki paikkoihin laittaa pensselillä tavaraa kun ei oo ruisku tavottanu. muutama kuva osista. tollaset "70 luvun mäkihyppykypärä" panssarit tuli kyhättyä. ja motorist muutama kuva. harmi kun sitä ei nyt samantien saa laitettua keulille kun adapterisetin rahtihommat kusas. muut, onneks on tuo 1.3 voimanpesä viel talles, sillä mennää nyt sit alkuun! |
#129
|
||||
|
||||
Muista tulpata tuo egr ja jakohihnan vaihdon yhteydessä uusia kampuran päästä hammaspyörän pultti niin ei jätä metsään.
Jääkö tuo sähköinen toivomuspoljin käyttöön vai laitatko vajerillisen syöttöpumpun tilalle?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#130
|
||||
|
||||
Lainaus:
näillä näkymin tulee mekaaninen pumppu! |
#131
|
||||
|
||||
Lainaus:
Siihen sit vaik holysmokesta tai tuolta orgiksesta 11mm nestepään ja nokkalevyn et saa soppaa. vanhasta 1.6td:stä myös isompi ahdistin oliko kkk24? imusarja 1.9sdi:stä niin on vähän avaramman muotonen kun toi orgis littana. Eip pitäis olla vaikeita löytää eikä pahan hintaisia ja erilailla työntöö ku ilman. Tuos olis ohjeet nestepään vaihtoon. http://www.netikka.net/vepiku/nestepasennus.htm Onnistu jopa ite vaihtaa nestepää noilla ohjeilla. |
#132
|
||||
|
||||
Ei sit muuten oo kovin halpa vaihtoehto se kkk24, kysyin joskus Transportteriin moista ahdinta ja silloin oli hinha 800€. . . Ja mikäli en väärin käsittänyt, niin kyseinen malli ei ole korjattavissa.
|
#133
|
||||
|
||||
Viikonloppu paiskittu hommia taas pitkää päivää.
Runko pultattu koppaan kiinni. Takavinssi paikallaan. Akselit tukivarsineen paikallaan. Jarrutehostin, ja ohjaus simpukka paikallaan. Tuulilasi ja pyyhkijät paikallaan "suulake" tehty lämmityslaitteeseen sit tuli maalailtua loput akselien osat ja jouset. Etuakselia alottelin eilen kasaamaan, murikka ja kääntöpäät paikalleen. muutamia kuvia aiheesta... |
#134
|
||||
|
||||
Kaunista
Kumpa jaksais itekin panostaa pintakäsittelyyn kaikkien pikkuosienkin osalta.
|
#135
|
||||
|
||||
Nyt olis eksytykseenki ilmottauduttu! ..vielä vaan pikkasen hommia jälellä...
Akselit on nyt nipussaan, ja jousilautasetkin tuli passivoinnista.. auto makaa omilla pyörillään/ jousillaan! Eilen vaihoin suzukin moottorin perään uuden sachsin kytkinpaketin kun muistelin että kytkintuntuma oli hiukan ihmeellinen, ja olihan siitä asetelmasta käpälät melkeen poikki. Tänään olis tarkotus jos vetelis polttoainelinjat, jonka jälkeen vois voimanpesän nostella sit jo paikalleen! Muutama kuva tän hetkisestä kuosista.. Ja lopuks opettavainen kuva miten voi käydä jos apupojalle juottaa liikaa asennus olutta! |
#136
|
||||
|
||||
Kontrolli pitää! Tölkki on pystyssä Vaan hienoa pukkaa tulemaan suzukista. Voi vain kateellisena katsoa, kun jotkut osaa.
|
#137
|
||||
|
||||
Näyttäis että Makella karkas myös mopo käsistä Hyvä tulee jatka samaa rataa.
Kaverille kävi kanssa tollein että sammu auton alle kun hitsas sitä ja lanka jäin tietenkin kiinni pohjaan |
#138
|
||||
|
||||
Taitaa tulla kulmakunnan komein mopo...
|
#139
|
||||
|
||||
Voi Kiesus
Aikas makee laitos onpa huolellisen näköistä turausta Varmaan Korpee eka klommo tohon laitteeseen.
|
#140
|
||||
|
||||
joo kyl vituttaa omat turaukset tälläsen rinnalla...!
|
#141
|
||||
|
||||
eile kävin kyseistä projektii kattoo ja on sit viimesen päälle jälkee. pitää hattua nostaa.
__________________
oy puute ja kurjuus pa |
#142
|
||||
|
||||
Kiitoksia vaan palautteista! Kovasti on projektin parissa aherrettu taas..
-Moottori paikoillaan -Laatikot ja kardaanit paikoillaan -Polttoainelinjat vedetty -Tehostajan letkut ja syyläri sekäö surgetank rakenneltu paikalleen -Sopivat takasatulat löydetty, sekä niille tehty kiinnitykset Savutkin keretty jo ottamaan! Viel olis kaikenlaista pientä näpräiltävää mm. -Jarruputkien teko -Ovien, konepellin, katon, vanteiden sekä keulaputkien maalaus -Sähkötyöt -Periin ja lootiin öljyt -Iso laturi löytää jostain sekä rakennella paikalleen -Turvavöiden kiinnitykset -Levikkeet eteen sekä taakse -Flekti -Vetopisteet eteen ja taakse Tuossakaan tuskin kaikkia juttuja on, mutta onhan tässä onneks vielä se 3 ja puol viikkoa aikaa! vaan olishan tuo kiva edes pikkasen päästä ajamaan vikoja ulos ja koittamaan ennen kisoihi lähtöö! Jotain uusia kuviakin on tullu näpsittyä, vois vaikka huomenissa koittaa laitella.. |
#143
|
||||
|
||||
NYT ON JO HUOMINEN! ! ! ! ! ! !
äkkiiäkkiiäkkii!!!! On niiiiin kiva katsella hienoa ja siistiä rakentelua (Paitsi koneen ruutu meni säröille, kun tallitonttu Jarkko pomppas ruudulle)
|
#144
|
||||
|
||||
Nonii, nyt on jo huominen..
Takajarrut tuli rakenneltua, ja ne näyttää tuolta. satulat audin tehostimen säiliö ja letkut paikoillaan "etusiivet" ja sisäloksun sekä levikkeen kiinnikkeet. tänään löyty laturi 90A+ tein sille kiinnikkeen keulaan tein maskille kiinnikkeet, sekä sakkelipaikat.. ja lipposelta tuli liukukita. taakse tuollaset sakkelitellingit, kahdella M12 pultilla kiinni sellattis...vielä hommaa riittää... :/ Sit olis kysymys laturin kytkentään liittyen? laturin takapäässä merkinnät B+ D+ sekä M suzukissa paksu johto joka tulee suoraan akulta eli ilmeisesti B+ sekä kaksi ohuempaa, toinen musta-valko ja toinen valko-puna... miten noi täytys kytkeä? |
#145
|
||||
|
||||
...
väri väriin, loput nippuu ja maihi
|
#146
|
||||
|
||||
sitä mie kokeilin jo.. ei vaan toiminu ihan oikein..kyllä se heräs lataamaan, mut valot ei pelannu oikein lailla, eikä se kyl työntänykkää ku jonku 13.5...
|
#147
|
||||
|
||||
voisko tuo M olla W?
D+ = latauksen merkkivalolta tuleva johto W navasta saa kierrosluku mittarille pulssin B+ = akun + napa |
#148
|
||||
|
||||
KVG ja jotain tollasta löyty, katso itse olisko noista ohjeista apua: http://koti.mbnet.fi/matjarv/elektro...ri/wlaturi.htm
|
#149
|
||||
|
||||
hyvin suurella todennäkösyydellä se saatto olla myös se W.. täytyy ihmetellä tänää lisää jahka nukkuu ekaks pikkase.
|
#150
|
||||
|
||||
Lataushomma (kai) selvitetty.. laitoin pelkästään B+ sekä D+ johdot paikallee.. valot toimii ja 13.9 lataskii ku mittailin.
Tänää oli myös sellanen historiallinen hetki et pääs viemään huussin ulkoilmaan ja pikkasen jopa kokeilemaan.. muutamat pihakuvat ovet olis kivat ku tuloo lunta tupaan aika huolella.. katkasija paneeli redi kohta pitäs mennä keulaputket hitsuuttamaa valmiiks, virittelin vehkeetki jo valmiuteen.. pari neuvoa antavaa tähän väliin ni käsi on pikkase vakaampi! sellattis... koeajo suju murheitta.. öljyvalo välillä palo mutta hyvin vahva epäilys että öljykello paska.. kun ei sit kuitenkaan välillä taas palanu vaikka kuuma kone ja tyhjäkäynnillä alle 1000 rpm.. välitykset vaikuttas ainakin olevan aikas kohillaan. alusta on jäykkä ku jossain rata autos, joutuu käydä ostaa ohuempilankaset jouset ainakin taakse. nyt 12mm ja biltemassa tais olla vastaavat jouset joissa 10mm lanka.. no, laitetaas nyt vielä pikku video koeajolta http://www.youtube.com/watch?v=rJChVrhCJgA |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Vaihdetaan: 38,5/14,5/15 Swamper Thornbirdit Modiluokkaan meneviin renkaisiin! | Morjenz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 14 | 19.10.2008 16:53 |
Myyty Suzuki sj410, rakenneltu suunnistus stanuun/modiin | jv | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 30.05.2008 21:49 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 | kesis | O/M/V Muut | 9 | 08.08.2005 12:36 |
V: Suzuki Sj 413 Samurai -88 | SukiSuki | O/M/V Muut | 0 | 16.03.2005 19:39 |