![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
paskapäivä
Tapahtuipa eilen tallissa tai oikeestaan kaikki alkoi lauantaina kun sain tuon perkeleen kinky cäpin taas toimimaan. sovittiin autonvaihtokaupat toiselle puolelle suomea n.400km. sunnuntaina läksin sitten ajelemaan ja 80km myöhemmin alkoi taas romu pätkimään, räpistelin 2 ja puolella pytyllä vielä 20km ei kulkenut kuin 60km/h. huoltsikalla kahvit, soitto kaupan toiselle osapuolelle ja nokka kohti kotia...
10km myöhemmin pätkiminen loppui ja 20km myöhemmin loppui kiertokangenlaakeri... Kotona piti alkaa kaivella vara-autoa penkasta, oli jäätynyt nurmikkoon kiinni, kesäpyörät alla ja vittu vielä puu kaatunut konepellille... konesahassakaan ei ollut penssaa ![]() Laitoin g:n tulille liiterin takaa, kyllähän se vinssillä saadaan teinitähti nurmikosta irti! bensa loppui, tallissa ei ollut tyhjää kanisteria, liuotinpesuaineet pöntöstä pihamaalle ja bensiiniasemalle konevikasella kinkulla, bensaautomaatti jumissa, toiselle huoltsikalle +5km. puunsuojaliina takavanteeseen ja hellä nykäisy perkeleellisen liukkaalla pihalla, takavalo omenapuuhun... ![]() lopulta kun sain teinitähden konepellin auki, tankattua, vaihdettua sytty-yksikön, apuvirralla käyntiin, kaapelit ja akku takaisin talliin, sain sen saatanan vielä sammutettua ja eikun taas hakemaan akku ja kaapelit.... ja takaisin... ja kolmaskerta sama rundi jonka jälkeen jätin akun ja kaapelit auton viereen käänsin auton ja peruutin akun yli... ![]() ![]() ![]() tässä vaiheessa ei enää jaksanut edes vituttaa yhtään |
|
|
||||
|
||||
|
28h/vkossa: matematiikka, fysiikka, aluksen vakavuus ja viippaus sekä avomerinavigointi -> kaikki puhdasta matikkaa.
Hurraaaahellurei!! Vapaaehtoisia Bänksterin teloittajia?
|
||||
|
||||
romut vituttaa
se vituttaa että punttasin omaan hojoon "ehjän" 4v laatikon mikä olikin ihan paska..
![]() ei ihan heti jax samaa rumbaa..
Viimeksi muokannut mäksä : 19.01.2010 19:33 Perustelu: kirjoitus virhe |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mutta: kiitos, ei vituta enää yhtään!!!
|
||||
|
||||
|
Viisaudenhammas on välillä niin kipee ettei meinaa saada oltua, pitäis varmaan särkypäivystykseen soittaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lujuus laskenta oli mun suosikki, ei meinannu mennä jakeluun... |
|
|
||||
|
||||
|
Vittusaatanaperkele, että vituttaa... Kohta on harrastus myynnissä, ostakkeeostakkee... Ryyppään nekin rahat vitutukseen... Kyllä minun pitää olla muille tässä taloudessa asuville tekemässä remonttia autoihin, vähintään kerran viikossa, mutta sen perkeleen kerran kun minä voisin tarvita niinkin vaativaan tehtävään kuin tuli/kipinävahdiksi apua niin ei perkele ei... En sitten perkele silponutkaan tänään hiluksin akseleita, vaikka ois ollunna niin intopinnassa... (huomautuksena että autojen keskellä pitää tehdä, joten jonkun sortin suojaa pitää pidellä siihen suuntaan jonne kipinät rälläkästä lähtee)
|
||||
|
||||
|
Korpee ja isosti paskan puhujat! Voi jumalauta et on munattomia ja oman edun tavoittelijoita!!! Perkele!
|
|
|
||||
|
||||
|
v.......taa yli kaiken työskennellä ulkona.. pitäs varaosa hojost nypät jouset pois ja laittaa toiseen mut pakkasta -14 ja siihen päälle kiva tuuli..
![]() PRKL..!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
T;Punanenä |
|
|
||||
|
||||
|
ei mua nyt sentäs niin paljon vituta et postimerkkei rupeen kerää..
on sitä tullu joskus vaihdettuu -25 pakkasel hojoon laatikko pihalla |
|
|
|||
|
|||
|
Räpelsin tossa viikolla -15asteen kipakassa pakkasessa öljypohjan lämmittimen autoon...3 tuntiahan siinä meni palellessa ja tänää sitte otin sen ekaa kertaa kokeiluun ja viimesekshän se myöskin jäi.. 15 minuuttia rokkas täyttä häkää ja sitte tsippas. ei lämpene ei. Tod.näk saa taas omaa tyhmyyttään kiittää kun melko varmasti meni liian kaarevaan kohtaan ja sisältä vastukset poikki.... vitttujen vittu akkukin on loppu!
|
|
|
|||
|
|||
JAA MIKÄ VITUTTAA!
NYT VITUTTAA IHAN KAIKKI!KELA TYÖNANTAJA AKKA NAAPURIT YM YM YM AINOO MIKÄ TUNTUU PUOLTAVAN ON SAHA!ONNEKSI ON PAKKASTA SE ON SAMA KAIKILLE!
|
|
|
||||
|
||||
väsymys vituttaa
rupee pikkuhiljaa oikee kunnol vituttaa kun ei saa nukuttua kun max 4h yössä,, tätä jatkunut jo n,6kk..
käsiä pistelee aivan helvetisti ja leikkauksesta ei vielä tietoa.. ![]() ainoa tieto että tän talvikauden aikana leikataan..
|
|
|
||||
|
||||
|
tää hatun pakkanen
|
|
|
||||
|
||||
|
Vituttaa ku vihdoin ja viimein pääsee pajalle, ei saa mitää aikaseks ja sitte vituttaa ku ei saa mitää aikaseks. ***TANA!
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
|||
|
|||
|
Paikallisen outskirts grillin
4 haukun tupla. 4,90
|
||||
|
||||
|
Vidun mopoautot, ne pitäis kieltää tukkimasta liikennettä!!!
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Kaikki. Jopa elämä.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
on täytyny hartaasti syyä et ton kokoseen menee 4 haukkua.
|
|
|
|||
|
|||
Kyllä se siitä |
|
|
|||
|
|||
Kaikilla nyt jotain on,miks mulla on nuin paljon?
Ulos anti .
Kuin seissyt 12 erää kehässä moukari sateessa vielä voittanut vastustajan,itse ei tosin tiedä miten.Haastallelu heti tänne "Palstalle livenä". Aloitat saman paskan uudestaan tajuamatta saatana että toistaa taas itseään. Se mitä tulee korvista sisään. Se mitä nään. Lähdin lääkäriin paremmassa kunnossa kuin heräsin kotoa. Menneet,nyt,tuleva. Asiat syö miestä,ei niinkään ihmiset. Kivut ja säryt,ens yön valvominen. Terveen papereilla koitettiin aluksi potkia lääkäristä kotia. Viina,kun ei juo,lääkkeet mitkä on vääriä nyt.(oikeat apteekissa). Lääkärit,siis melkeen kaikki elämäni "väärin" vaikuttaneet. Miten menen uudestaan lääkäriin. Hammaslääkäriin tarvii kans mennä. Mopossa ei ole pensaa et pääsis nahkatukka hulmuten päästelee pahimpia paineita. Yks on plussaa,et potilas löysi oikean paperi. Pitkää yötä,Rane |
|
|
||||
|
||||
|
Pirun pakkaset
......ja vielä muka ilmaston lämpiäminen meneillään![]() ![]()
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |