![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() WhattaF
Lainaus:
ko etna purkautuu!! juoskaa ison kiven alle piiloon!! kaikki menee muutenkin vituix!
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() mmvm |
|
||||
|
||||
![]()
Maa-ja metsätalousministeriö, tai sitten maa-ja mitäihmettäministeriö
|
|
|||
|
|||
![]()
Yksi englanninkielessä klassinen hämäystehtävä tässä alla. Olen kyllä mielestäni paremmankin version tästä nähnyt jossain, mutta kuitenkin montako F-kirjainta on seuraavassa lauseessa?
"Franklin Featherstone is sometimes referred to as the Father of Refrigerated Freight, because of his efforts in publicising the benefits of this form of transport." Ja vastaus on takaperin kirjoitettuna atsiotäjlen. |
|
||||
|
||||
![]()
Tulipa mieleen, kun joskus kauan sitten joskus 80-luvulla yritin ostaa joltain raumalaiselta alkuasukkaalta autoa, mutta jäi ostamatta, kun en saanut puoliakaan selvää mitä kaikkea se yritti kertoa siitä autosta.
Raumalaisethan tahtoo jättää melkein joka sanasta jonkun kirjaimen pois ja normaali arkipuhe sisältää liian paljon muualla suomessa tunnistamattomia sanoja. http://www.rauma.fi/info/rauman_kieli.htm |
|
||||
|
||||
![]()
No jo o paska puhet
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
aika | timppat | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 3 | 26.10.2008 19:55 |
Ase jutska kysymys: | Cental73 | Chit-Chat | 5 | 25.07.2005 12:28 |
Miksei mulla toimi toi quote jutska? | jv | Chit-Chat | 9 | 29.06.2005 15:26 |
Taas on se aika, joulun aika | Lars | Music | 3 | 07.12.2004 09:54 |
aika? | leivos | Kysy MäIteltä | 10 | 18.09.2003 15:58 |