![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Onko se miten tekninen laitos? Eli onko siinä moottorin puolella antureita?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() joo
on siellä jonkun verran niitä.. täytyy tutkia et onko hapettumia jne.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kun sitä just mietin että vois olla sillä puolen.. Mulla oli joskus audissa samaista vikaa ja samoten tiiän pari bemaria missä oli samat oireet.. mulla selvisi puhdistamalla, mut voi olla että joutuu vaihtamaan. Nuo anturi hommat on mun mielestä ja syvältä
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
jäätä ja/tai ilmaa
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onneksi on vielä mekaaninen laite tuo HZ-moottori. Eli ei anturit aiheuta nykimistä. Eli Pee:n vinkeillä kannattaa vikaa metsästää
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
RJ:n nykiminen kylmänä | RoJu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.06.2009 22:28 |
Moottorin nykiminen | legro | Chit-Chat | 1 | 30.04.2009 09:32 |
vitaran nykiminen | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.09.2006 20:32 |